Header Ads

ads header

Flash News

Rupanya Marzuki, DS Shafie Apdal antara yang hadir bersama pemimpin parti politik Melayu Bumiputera dirumah Tun Mahathir untuk khianat PH


YB Senator Marzuki bekas SUA Bersatu, DS Shafie Apdal Warisan antara yang hadir bersama pemimpin parti politik Melayu Bumiputera dirumah Tun Mahathir untuk khianat pada PH.

Mereka pada tanggal 23 Febuari 2020 sendiri telah hadir ke Istana Negara untuk menyatakan sokongan tidak lagi bersama gabungan Pakatan Harapan dan tolak Anwar Ibrahim.

Sekarang tuduh TSMY pengkhianat walhal mereka inilah pengkhianat sebenar bersama Tun Mahathir. Khianat pada agenda utama perjuangan menyelamatkan negara dari kerakusan D4P.


MR :  Aku hairan macam mana penyokong PKR dan AMANAH boleh bodoh dalam perkara ini


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


7 ulasan:

  1. Hahaha... Terimakasih kepada tun keranamu ph terbarai... Keranamu pakatan hancing penipu tumbang tak sampai setahun.. Tun telah menebus kesilapan yang menyebabkan bn tumbang kerana fitnah fitnah dari dog and pig... Hidup tun, hidup bossku.. Hidup pn.. Hidup mn... Rip penipu hancing.....

    BalasPadam
  2. ARIFF MULUK dengan BANGGA BODOHNYA akan berkata ini adalah FITNAH oleh penjilat rabak semua masuk NERAKA....SETEGAR DGNNYA BERKATA NANTI...INI SEMUA SALAH NAJIB.

    BalasPadam
  3. Arif muluk bawa ajaran dajal laa.. Ikut dajal pasti masuk neraka Allah.. Lawan dajal pun pun akan masuk neraka dunia dajal...orang lawan kemungkaran dia tuduh pengkhianat... dia tak sedar pakatan penipu di ketuai oleh para pengikut dajal kerana dajal adalah tuhan penipu kepada penipu

    BalasPadam
  4. Barua-barua ternakan Pakatan Hancing menjadi bodoh berlapis-lapis setelah makan dedak cap roket kerana hati mereka menjadi hitam berkarat tempat syaitan kafir Harbi roket bertahta.

    BalasPadam
  5. Arif Muluk ,dengan org Melayu kemain lagi , dgn cina alahai lembik takde tulur.
    Pi mamposlah !

    BalasPadam
  6. AM sila jilat jangan tak jilat PH tu.PH buat mungkarpun nampak baik dan bagus. Untung la hidup duk tambah dosa sokong pemaksiat,pemfitnah dan pembohong kleptokrasi wang negara

    BalasPadam