Header Ads

ads header

Flash News

Selepas bisnes Ebit Lew, netizen pakat2 ‘shopping’ di butik Adam Corrie


Selepas netizen ‘berpakat’ membeli pakaian di butik Ebit Lew, pendakwah terkenal itu tidak menang tangan sehingga terpaksa mencari 100 tukang jahit gara-gara terlalu banyak menerima tempahan.



Banyak sangat tempahan!


Selain pendakwah tersebut, rata-rata netizen juga mencadangkan supaya orang ramai memberikan sokongan terhadap pelakon Adam Corrie Lee dengan membeli pakaian di butik miliknya Mr & Mrs Adam Corrie Exclusive.

Ini kerana pelakon yang cukup sinonim dengan watak antagonis itu juga sering tampil menghulurkan bantuan kepada golongan yang memerlukan sepanjang tempoh Perintah Kawalan Pergerakan (PKP).

Menurut mereka, perniagaan kedua-dua insan tersebut mempunyai reka bentuk menarik selain harga yang berpatutan serta 100% buatan Malaysia.
Bantu produk tempatan!


Adam pun banyak sumbangan


Jangan lupa singgah


Beliau pun kembali kepada fitrah asal


Sokong barang mereka!



Walau bagaimanapun, butik milik Adam yang terletak di Busana@Menara Mara, Kuala Lumpur ketika ini ditutup buat sementara waktu namun boleh membuat tempahan secara ‘online’ di www.adamcorrie.my.

Terdahulu, segelintir netizen di media sosial menyuarakan pendapat untuk tidak membeli di sebuah jenama pembekal kain popular selepas didakwa menyentuh isu bangsa Melayu yang mengundang rasa berang orang ramai.

Sumber : Adam Corrie

MR :  Jangan biadap dengan netizen!!


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


6 ulasan:

  1. Kenapa dalam sebulan ini orang Islam serang orang Islam:
    1.Serang Ebit
    2.Serang Rohingya
    3.Serang Jakel
    Tiada kedengaran orang bukan Islam serang sesama mereka. Isu PATI dari Chinapun sejuk membeku. Galak dan hangit serang orang islam,seolah-olah tiada maaf bagimu jika salah.

    BalasPadam
  2. Kenapa??
    Sebabnya kerana MULUT tu celupar sangat. Cakap macam tak ingat esuk. Peribahasa melayu dah ingatkan "kerana pulut santan binasa"

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kenapa mulut celupar org bukan Islam.
      org melayu tak lah melenting sanggat..siap hina bangsa ,agama lagi dia org kafir hina.. kenapa sikap org melayu menjurus kearah kebinasaan sesama Islam sendiri... betulkan kebodohan itu terserlah..

      Padam
  3. Pahtu ketika yang bukan islam celupar mulut hina Islam tu,sejauh mana marah kita?

    BalasPadam
  4. Marah tetap marah pd LGE PH yg masukan pendatang cina kenegara ini LGE harus bertanggong jawab dlm perkara ini,dia ada lah musoh negara yg xboleh dimaafkan.

    BalasPadam