Header Ads

ads header

Flash News

Terima Kasih DS Anwar Ibrahim


1) Terima kasih DS Anwar Ibrahim kerana berjiwa besar dan cool dalam dewan tadi semasa ucapan titah YDP Agong. Ramai orang yang menyindir beliau, tetapi bagi saya, bersikap tenang dan cool, adalah jasa beliau yang besar dalam menjayakan sidang sebentar tadi.

2) Pesanan YDP Agong supaya kemelut politik seumpama sebelum ini tidak lagi berulang kerana ia memberi kesan kepada rakyat - haruslah dipatuhi. Lagipun, simple majoriti 114 sudah terang memihak kepada kerajaan di bawah pentadbiran TS Muhyiddin.

3) Kita berharap ahli-ahli parlimen PH dan penyokong-penyokong PH akur dengan titah YDP Agong sebagaimana DS Anwar akur dan taat. Bertindak bijak can cool lah sebagaimana idola kita, DS Anwar Ibrahim.

4) Para pelabur Bursa Malaysia berhati-hati kemungkinan market 18 Mei akan bermasalah kerana isu undi tak perchaya, hari ini mereka menarik nafas lega dan market pun hijau. Sekali lagi, DS Anwar menyelamatkan Bursa kita.

5) Kita berharap DS Anwar Ibrahim akan mengepalai team pembangkang yang bijak dan insaf untuk menjadi check and balance kepada kerajaan baharu ini. Jadikanlah pengalaman memerintah 22 bulan sebagai pengalaman yang manis dan delicious untuk dikenang. Terima kasih Datuk Seri.

Sekian

Dr Tanaka Mustafa

MR :  Tak bersama Mahathir tadi pun bijak juga


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


2 ulasan:

  1. Kali pertama Anuwar kembali normal baru.lama dah kemaruk kuasa dengan pelbagai PRK disengajakan.Hormatilah keadaan semasa bukan ikut sangat gelojak nafsu kuasa atuk yang tidak pernah reda sedangkan kain kafan sedang menunggu kita semua

    BalasPadam
  2. Bulan..puasa masih ada lagi orang. Mengata sesama muslim. Taubatlah. Yg. Masih hina rasai .bonos staf dasai yg mula dulu

    BalasPadam