Header Ads

ads header

Flash News

Waspada Agenda Jahat DAP


DAP cukup kesal dan kecewa apabila kerajaan PH roboh dan mereka ditendang keluar dari mercu kuasa. Berpuluh tahun mereka merancang berhempas-pulas untuk capai puncak kuasa akhirnya berkecai hanya setelah 22 bulan di sana apabila PM ke 7 letak jawatan secara mendadak.

Tambah kesal apabila yang naik adalah sebuah kerajaan yang menggabungkan kuasa politik Melayu/Bumiputera, iaitu kuasa yang berjaya mereka pecah-pecahkan dalam PRU 14 lalu, apabila masing-masing parti Melayu bertanding sesama sendiri.

Kini peluang untuk kembali berkuasa hampir mustahil walau mereka punya 42 kerusi di Parlimen. Mengharapkan PKR dan Pan membina kembali kekuatan politik Melayu juga sia-sia setelah umat Melayu mendukung dan berdiri teguh di belakang Perikatan Nasional yang lebih teguh dan ke hadapan dalam menjamin dan membela nasib dan masadepan agama, bangsa dan negara.

Lalu apa kerja DAP kini?

Berusaha melaga-laga dan memecahkan perpaduan politik Melayu, dengan harapan jika berkecai PN angkara sengketa dalaman, manalah tahu mereka berpeluang merangkak kembali ke Putrajaya.

Ahli Parlimen DAP Bangi Dr Ong Kian Meng telah mulakan dengan membangkitkan kononnya ketidakpuasan hati Umno dalam PN. PN kononnya rapuh dakwanya dan Umno berjaya dijinakkan oleh Bersatu.

Kemudian menurut posting Dr Kamarul Yusoff pemimpin DAP Johor, Lee Chin Tong pula menyucuk jarum dengan mendakwa kononnya Umno Johor sedang berkomplot mahu jatuhkan Bersatu hingga ke peringkat mahu bubarkan Dewan.

Rupanya kini dalam kekesalan dan kekeciwaan lantaran hilang kuasa DAP sedang mengadu-domba sesama PN, melancarkan saraf pecah dan perintah untuk menghasut sesama parti Melayu dalam PN.

Boleh berjayakah agenda jahat mereka itu?

Jika mabuk kuasa para pemimpin Melayu, sentiasa bersangka buruk sesama sendiri dan mementingkan agenda peribadi, tidak mustahil usaha pecah perintah DAP boleh berjaya dan akhirnya bumi dipijak kembali milik orang lain.

Akan tetapi jika kepentingan perpaduan kerana Allah swt diletakkan di hadapan, keikhlasan dan kesungguhan berjihad mahu membela dan mempertahankan tanahair dari sebarang ancaman luar dan dalam menjadi tekad, datanglah fitnah dan serangan saraf DAP apa jenis sekalipun semuanya bakal ditepis.

Sempena bulan Ramdhan yang mana di dalamnya di turunkan al Quran maka wajarlah kita khasnya pimpinan politik Islam insaf dan sentiasa menjunjung al Quran sebagai piagam perjuangan kita.

Allah swt berfirman mengingatkan kita:
“Dan berpegang teguhlah kamu sekalian kepada tali Allah (agama Islam), dan janganlah kamu bercerai-berai; dan kenanglah nikmat Allah kepada kamu ketika kamu bermusuh-musuhan (semasa jahiliyah dahulu), lalu Allah menyatukan di antara hati kamu (sehingga kamu bersatu-padu dengan nikmat Islam), maka menjadilah kamu dengan nikmat Allah itu orang-orang Islam yang bersaudara. Dan kamu dahulu telah berada di tepi jurang neraka (disebabkan kekufuran kamu semasa jahiliyah), lalu Allah selamatkan kamu dari neraka itu (disebabkan nikmat Islam juga). Demikianlah Allah menjelaskan kepada kamu ayat-ayat keteranganNya, supaya kamu mendapat petunjuk hidayahNya.” Ali Imran: 103

Waspada dan beringatlah wahai pimpinan kami.

ROSLAN SMS

MR :  Waspada itu adalah baik drp kita lalai


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


14 ulasan:

  1. YANG ini sudah pastii ARIF MULUK dan sekutu2 PENJILAT(biasa digunakannya)AMAT SOKONG DAN SUKAKANNYA.....hanya melayu yang berpaksi pd DAPIG akan terus diLAYU dan meLAYU.

    BalasPadam
  2. Kaum mate sepet nie x boleh percaya...buat baek mcm mne piwn klu mte sepet kne waspada,,lgi baek klu nmpk mte sepet je cop je penipu,,to lgi bagos....tanam dlm kepale nate sepet nie penipu....puihhh mate sepet,,,kaum pengotor

    BalasPadam
  3. Orang2 melayu yang menjadi ahli dan menteri dalam dapig tu semuanya pengkhianat.

    BalasPadam
  4. Teknik menghasut, pecah belahkan melayu melalui baruah2 melayu dengan menggunakan dedak dan sumber haram. Sumber2 haram itu juga hendaklah musnahkan segera dengan penguatkuasaan pelbagai undang2 yang ada melalui jabatan2kjabatan2. Maka intergriti jabatan2 berkenaan mesti dipertingkatkan melalui beberapa kaedah peraturan2 dan disiplin yang mantap dengan kerjasama SPRM.

    BalasPadam
  5. Parti kafir Harbi dan Parti Komunis Malaya berpisah tiada.

    BalasPadam
  6. Utk makluman semua...

    ARIF MULUK sebenarnya adalah redbean army....BARUA dap@komunis@laknatullah.

    MAKLUM

    BalasPadam
  7. Apa yg penting jangan lagi ada pemimpin melayu yg suka jaga tembolok sendiri. Agenda menyatukan dan memartabatkan bangsa melayu dan menjaga islam mesti diutamakan. Jauhkan kepentingan diri. Klu ada pemimpin melayu yg bersikap pentingkan diri, kita humban ke kandang rimau

    BalasPadam
  8. Parti kafir Harbi DA-Pigs, RBA dan khadam liberal mereka adalah puak ultra rasis yang tidak bermoral kerana mereka menggunakan politik persepsi untuk menghina Islam dan umat Islam dan menfitnah dan memburuk-burukkan ajaran Islam , parti Islam dan parti Melayu dan kencing rakyat dengan pelbagai janji palsu sejak dari dulu, kini dan selamanya.

    BalasPadam
  9. Jangan sampai aku jadi bet man Malaysia yang akan menghancurkan raksasa 🐸 perasuah pengkhianat agama bangsa dan negara.ingat tu ph dan sekutunya jangan sampai kelawar ini berkeliaran di waktu malam mengigit leher penderhaka.

    BalasPadam
  10. Allah Subhanahu Wa Ta'ala berfirman:

    لَا يَغُرَّنَّكَ تَقَلُّبُ الَّذِينَ كَفَرُوا فِى الْبِلٰدِ
    laa yaghurronnaka taqollubullaziina kafaruu fil-bilaad

    "Jangan sekali-kali engkau (wahai Muhammad) terpedaya oleh usaha gerakan orang-orang yang kafir di dalam negeri (yang membawa keuntungan-keuntungan kepada mereka)."
    (QS. Ali 'Imran 3: Ayat 196)

    * Via Al-Qur'an Melayu http://quranmelayu.com

    Allah Subhanahu Wa Ta'ala berfirman:

    مَتٰعٌ قَلِيلٌ ثُمَّ مَأْوٰىهُمْ جَهَنَّمُ  ۚ وَبِئْسَ الْمِهَادُ
    mataa'ung qoliil, summa ma`waahum jahannam, wa bi`sal-mihaad

    "(Semuanya) itu hanyalah kesenangan yang sedikit, (akhirnya akan lenyap), kemudian tempat kembali mereka neraka Jahannam: dan itulah seburuk-buruk tempat ketetapan."
    (QS. Ali 'Imran 3: Ayat 197)

    * Via Al-Qur'an Melayu http://quranmelayu.com

    BalasPadam
  11. Mahathir nyatakan MELAYU BACUL tapi marahkan melayu tuduh DAPIG akan hancurkan melayu.mahathir sanggup tunduk pd DAPIG kerana GILA KUASANYA..SEBALIKNYA DAPIG memijak kepala mahathr kerana mahatir yg hancur Pakatan HANCING p UNAH h ARAPAN.

    BalasPadam
  12. Masa hidup benci lebai dan beri pelbagai gelaran kepada lebai namun lebai tidak mungkar atau maksiat kepada Allah.
    Masa mati nanti barulah terhegeh-hegeh cari geng lebai untuk urus jenazah. Kenapa tak panggil geng DAP,kalu sayang sangat depa. 22 bulan beri peluang jelas bahawa DAP banyak membawa kerosakan kepada Malaysia

    BalasPadam
  13. Cukuplah singapura di jadikan contoh..kepulauan melayu boleh pula muncul negara pemimpin cina.sebaik baik orang kafir sebagai pemimpin..sama seburuk buruk orang islam sebagai pemimpin.

    BalasPadam