Header Ads

Header ADS

Dr Asri cerita bagaimana dia di'kencing' oleh PH termasuk AMANAH dan DAP




Dr Asri (MAZA) meluahkan perasaannya yang kecewa dengan pemerintahan PH yang disangkanya sangat positif (bahasa mudah kena kencing).

Dia cakap solat malam dan bacaan al Quran akhir dia bertemu petunjuk. Tapi dia terlewat banding dengan TGHH (Abdul Hadi) yang sebelum ini telah menyatakan tentang perkara yang sama kepada beliau tentang amaran Allah dalam al Quran.


Dia juga lupa apa kata al marhum Ustaz Harun Taib semasa dia ke rumah Ustaz Harun Taib.


Isu video ini telah dijawab oleh geng amanah si Abu Mishkat tapi jawapannya boleh disimpulkan dia dan amanah lebih sayang perjanjian dengan orang kapir berdasarkan ayat 91-94 Surah al-Nahli lebih drp kepentingan Islam. Oleh itu jangan hairan AMANAH/IKRAM akan bela DAP kononnya berdasar ayat tadi. Tok guru aku kata 'ngaji dok abis'bodoh sombong


MR :  Kambing terbabas semasa makan rumput..


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


25 ulasan:

  1. TERBAIK MAZA RINGKAS PADAT DAN PADU

    BalasPadam
  2. Lebai pas menunggang agama kerana untuk meninggikan agama..adapun puak panpinpon pula juga menunggang agama ikut selera berpilih pilih tapi untuk meninggikan kaum kafirun dog n pig

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pemimpin, ahli dan penyokong parti Islam PAS berjuang untuk menegakkan agama Islam dan membela hak umat Islam. Hanya orang yang beriman sahaja menyokong perjuangan Islam.

      Parti pandap dan Parti Kencing Rakyat dan barua dan penyokong mereka dan tuan kafir Harbi DA-Pigs mereka berjuang menegakkan ketuanan kafir Harbi dan taghut. Sesungguhnya mereka adalah musuh Islam yang akan dihumban ke dalam neraka bersama tuan kafir Harbi dan taghut mereka jika mereka tidak bertaubat.

      Allah telah berfirman yang bermaksud:

      Dan apabila mereka (puak munafiqun) bertemu dengan orang-orang yang beriman, mereka berkata: " Kami telah beriman ", dan manakala mereka kembali kepada syaitan-syaitan mereka, mereka berkata pula:" Sesungguhnya kami tetap bersama kamu, sebenarnya kami hanya memperolok-olok (akan orang-orang yang beriman)".
      (Al-Baqarah 2:14)

      Padam
    2. Assalamualaikum.
      Rwyt ada menyatakan Rasulullah saw ada berkata ;
      " Barangsiapa yang membuat suatu perkara yang bukan datang dari perintah maka ia tertolak ."

      Kesimpulannya ,
      Hadis ini menjelaskan perkara atau sesuatu yang tidak ada nas dlm perkara agama seperti ,
      Cara Demokrasi dan politik made in malaysia yang diterapkan kedalam Syariat-NYA yang dijadikan amalan utk penganut islam akhir zaman..
      Maka kata Rasulullah saw , ia tertolak..
      Gudlunch.
      Mf ggu

      Padam
    3. Kalau tak guna agama dalam berhujah, kamu nak guna apa? Guna Bible? Guna Rig Veda? Guna Ayur Veda? Guna Kitab Tao Dan Confucius?
      Kamu ni Islamkah?
      Kalau Islam, Apasal guna agama jadi suatu isu?.
      Orang LGBT gunakan kitab Liberal sebagai sandaran hujah takde masalah pun.
      Tiba kamu cakap pasal tunggang agama.

      Padam
    4. Jokes apart, btol kew Hadi “bersih”?? Srh tepuk dada tanye selera

      Padam
    5. Mana bukti kamu 11:26 ?

      Padam
  3. carilah istilah yang baik2.Asalnya perkataan menunggang agama itu ialah gelaran yang sengaja direka oleh musuh Islam apabila tiada hujah untuk berhadapan dengan orang yang istiqamah ikut kata ulamak. Contohnya PAN,membisu bila berhadapan dengan mungkar kerana bersahabat dengan DAP, tapi mencanak naik benci apabila PAS membuka mulut menentang penegak mungkar DAP.maka datanglah hujah penunggang agama.semakit rapat dengan DAP, semakin menjauh amalan Islam kerana perlu buat penyesuaian untuk menyenangkan DAP.Lama-kelamaan kelautt jua dan apabila mati,kembali meminta geng lebai sempurnakan jenazah.Tika itu DAP ditolak ketepi...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Buktikan dap itu musuh org islam...bukan MCA komunis ke musuh org islam...slos jd pemerintah terus keluarkan kenyataan tidak mahu dengar org kata kerajaan sekarang. adalah melayu islam....mana pergi pak lebai pas dan umno yg melalak masa PH dahulu..mrk skrg diam d sebabkan jawatan yg d terima sebagai habuan.

      Padam
    2. DAP Hina Islam, Kenapa Pakatan Diam? – Ridhuan Tee

      https://www.mynewshub.tv/utama-sensasi/dap-hina-islam-kenapa-pakatan-diam-ridhuan-tee/

      Padam
  4. Terima kasih Dr Maza. Moga Allah pelihara syeikh dan orang2 yg membantu agama Allah sekelia .

    BalasPadam
  5. Sedarkah Dr Maza setelah PN/UMNO mengambil kerajaan suasana jadi aman.. tiada lagi fitnah yg saban hari dilontarkan kepada PH. Tiada lagi ketakutan yg disebarkan mengenai Islam dan Melayu. Jadi sedarkah Dr Maza siapa yg membuat ini semua? Kini mereka ini kegembiraan.. Fitnah mereka diterima dan yg menyedihkan Ulama2 juga terpengaruh.. Sedarkah Dr Maza yg kerajaan PH ini terlalu baru. Berdiri ketika mereka tiada pengalaman.. berdiri ketika orang2 Melayu dalam kerajaan mensabotaj mereka.. Mereka perlukan masa.. Terlalu awal Dr mengambil pendirian sedangkan kerajaan PH baru 22 bulan.. mereka baru nak meyusun segala kerangka baru.. menyusun kembali apa yg telah di serongkan kerajaan terdahulu.. kalau ditanya pada pemimpin PH Islam mereka akan mengatakan yg mereka lakukan kerana Allah.. dan Dr juga melakukan kerana Allah.. dimanakah salah mereka kalau niatnya sama.. dan kalau DAP yg yg menjadi isu inilah medan Dr memberi kefahaman.. membantu kerajaan PH menangani semua isu.. biarlah isu fekah itu diberi kepada pelapis2 ulama lain.. Dr ambillah peranan yg lebih besar memberi kefahaman kepada mereka yg tidak selesa dgn Islam.. itulah medan dakwah buat Dr.. Jgn terlalu selesa hanya utk memberi dakwah kepada umat Islam sahaja.. Isu2 yg menjadikan Dr berpaling ini terlalu dangkal utk diterima.. Yg nampak cuma sifat emosional dan sentimental dan memberi ruang.. seorang siswa pun kita bagi tempoh 4-5 tahun sebelum memberi segulung ijazah.. semoga Dr sentiasa dirahmati Allah..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Komen dari budak hingusan yang tidak khatam dengan perlembagaan parti DAP.Semasa 22 bulan puak puak dog and pig sudah beraja di mata dan bersultan di hati.Puak puak haramjadah ini telah mengacau ganggu serta mula cuba merungkai kontrak kemerdekaan,hak hak bumiputra serta raja raja dengan bantuan barua barua panpinpon.Komunis laknat dijulang sebagai pejuang.Harta harta umat Islam mula dijahanam perlahan lahan melalui penjualan aset aset yang strategik.Hubungan kaum semakin menjauh.Ekonomi semakin tenat .Ph telah membawa negara ke zaman gelap dalam tempoh singkat menunjukkan ph tiada kemampuan mengurus negara

      Padam
    2. SAYA SETUJU DGN KOMEN YG DIBERIKAN OLEH ADMIN. SEPATUTNYA PH PERLU DIBERI PELUANG MEMERINTAH HINGGA HABIS PENGGAL. KOMEN DR ASRI INI TAK BOLEH DITERIMA SAMA SEKALI! APA PERANAN BELIAU SELAMA PH MEMEMRINTAH SELAIN MENGKRITIK PH? MENGAPA HANYA MENYALAHKAN DAP!? SEPATUTNYA BELIAU HARUS MENEGUR APA YANG SALAH. TETAPI BELIAU MASIH BERPRASANGKA DGN MEREKA. KALAU TAK BOLEH, HABIS PENGGAL KITA TUKAR BALIK. NAK HARAPKAN UMNO YG LEBIH 60 THN MEMERINTAH, APA PERANAN MEREKA? MELAYU MASIH BYK LG MISKIN. KONON NAK TEGAK MELAYU ISLAM!

      Padam
    3. ALhamdulillah, baguslah Dr MAZA akhirnya sedar dan tahu hakikat DAP dan PH walaupun agak terlewat dibandingkan dgn ramai ulama muttaqin yg lain - jauh terkehadapan dlm mengenal simptom musuh Islam krn mereka sudah lama memahami tafsir ayat2 Quran dan hadith2 Nabi SAW yg memberi peringatan tentang perkara tersebut.

      GPS AL Quran dan sunnah sudah Nabi SAW tinggal lebh 1400 thn yg lalu supaya tidak tersesat jalan, tinggal lagi usaha ummah hari ini mahu belajar atau tidak, mahu memahami dan beramal secara ikhlas atau sebaliknya.

      Tepuk dada tanya iman.

      Padam
    4. Setuju dgn hujahan AWANAMA...tpt skali.

      Padam
  6. Walaupun pendidik kan aku tak tinggi tapi aku xmudah tertipu puak2 dap kafir

    BalasPadam
    Balasan
    1. ALhamdulillah, nikmat terbesar ialah nikmat melihat dan memahami sesuatu berlandaskan iman atau dinamakan juga hidayah.

      Pendidikan tinggi bukan syarat mendapat hidayah.

      Ramai makcik pakcik di kampung yg hatinya cerah dpt membezakan antara haq dan batil dibanding ramai yg berkelulusan tinggi tp kena kencing PH.

      Padam
  7. Sy “tunduk” kpd the late Tok Guru Nik Aziz ( my idola ) tp bkn Hadi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kedua2 Tok Guru ada kelebihan masing2 dan saling melengkapi dalam mengemudi bahtera PAS. TGHH sempat menjadi Presiden PAS selama 13 thn sepanjang aTGNA menjadi Mursyidul Am PAS.

      Ketokohan aTGNA melayakkan beliau menjadi Mursyidul Am PAS namun tidak pernah menjawat jawatan Presiden. Manakala ketokohan TGHH melayakkan beliau menjadi Presiden sejak 2002 hingga sekarang, bi iznillah. Sedangkan bidangkuasa antara keduanya adalah berbeza.

      Hubungan aTGNA dan TGHH akrab, saling mengasihi dan saling menghormati.

      Sepanjang kerjasama PAS bersama PKR dan DAP, bukan aTGNA seorang yg mengemudi PAS, namun PAS dipimpin secara kolektif antara ramai pimpinan berkaliber spt aTGNA, aTG Fadhil Noor, aTG Harun Taib, TGHH dll.

      Individu spt TGHH tidak kisah jika diri tidak dijadikan idola kerana matlamat perjuangannya hanya reda Allah SWT.

      Suka benci manusia tidak memberi erti apa2 asalkan Allah reda.

      aTGNA pernah memuji TGHH dgn kisah TGHH pernah mimpi jumpa Rasulullah SAW sebanyak 3 kali sdgkan beliau sendiri hanya pernah sekali mimpi jumpa Nabi SAW.

      Hanya jauhari mengenal maknikam.

      Padam
    2. Kalo lah arwah TGNA masih ada tentu dia sedih tgk parti dia jd lagu ni...tidak mendengar nasihat dia tentang UMNO...memberi amaran tentang jawatan yg di beri sebagai habuan...tgk PAS skrg bila dpt jawatan....senyap sepi..terus lemah dalam dakapan MCA komunis...

      Padam
  8. Puak panpinpon memang mendakwa patuh kepada the late tgna tetapi setelah ketiadaan beliau mereka menjadi pengkhianat dan pemberontak bila jamaah lebai mula mengenali sikap dan menolak tingkah laku songsang golongan yang menjual nama rahmatan lil alamin.Mereka rela menjadi barua dap dengan mengadai prinsip perjuangan .Tapi Allah lebih sayangkan jamaah lebai dari dirosakkan oleh anai anai bacul yang menjadi sidai belaan dap.Panpinpon mula mencari cari sisi gelap susuk tubuh presiden parti lebai seolah olah tiada satupun kebaikan yang dilakukan.Istilah istilah keji dan jijik terhadap tghh mula dijaja seolah olah susuk tubuh para barua ini lebih suci sedangkan hakikatnya ilmu dan jasa mereka ibarat langit dan bumi untuk dibandingkan dengan kelebihan tghh yang lebih mengetahui tipudaya dan sikap musuh.Sikap tghh yang tidak bacul mempertahankan prinsip Islam semasa dalam pakatan rakyat dari diinjak oleh dap inilah tidak disenangi oleh para pengkhianat panpinpon dan dap yang akhirnya mereka cuba strategi yang sama untuk melumpuhkan DSN iaitu dengan menjaja penipuan tuduhan rasuah 90 juta kepada lebai dsb.Lidah munafik SR yang berpengkalan di luar negara digunakan untuk menjaja pembohongan.Pakatan hancing tiada keberanian untuk membuat fitnah di Malaysia kerana mereka takut kalah saman.Para penipu pakatan hancing yang mengkhianat rakyat dengan penipuan manifesto bukan kitab suci telah menyebabkan rakyat terpedaya dan dikencing dalam pru 14 yang lalu.Kemelut gila kuasa menjadi pm menjadi titik mula kehancuran pakatan hancing yang membuktikan kebatilan mereka sudah dilihat oleh rakyat lalu mereka ini sekali lagi cuba mengalih perhatian dengan istilah istilah penyamun,perompak,tebuk atap dsb namun sekali lagi mereka gagal menyucikan bau hancing

    BalasPadam
  9. Mohon jangan jual nama TGNA semata2 nak halalkan mungkar DAP.TGNA konsisten sokong PAS hingga mati.Benci TGHH hanya kerana tak ikut punggung DAP, bukan kerana TGHH mungkar dan maksiat kepada Allah.Antara TGHH dengan Mat Sabu, siapa pimpinan yang mengajak takwa kepada Allah? Anak presiden PAN pun makan ganja kat kelab malam.Tara tu jah pemimpin yang duk banyak caci maki orang

    BalasPadam
  10. Yang menjadi pedagang agama supaya di terima oleh kafir dogpig serta puak liberal ialah kluster sidai dogpig iaitu panpinpon..untuk menutup sikap pura pura mereka menuduh lebai menunggang agama.Lihat karektor pimpinan panpinpon..tiada yang layak untuk bergantung harap dlm merpertahankan Islam

    BalasPadam
  11. ahu yg tak brape bijak pun dah lama tau pakatan harapan tu mmg nak menjahanamkan melayu..mcmne yg bijak pandai kunun nya tak boleh baca wayang mereka..aneh kan..

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.