Header Ads

ads header

Flash News

Kalau Muhyiddin Sakit pun apa rakyat nak kisah, entah-entah Atok mati dulu


Hari ini Malaysiakini dan Sarawak Report
memainkan isu Muhyiddin sakit. Kalau Muhyiddin sakit sekali pun rakyat tak kisah pun yang penting rakyat selasa cara Muhyiddin dan kerajaan PN membelanjakan wang negara untuk membantu rakyat. Menjaga kesihatan dan kemakmuran rakyat semasa negara mengalami serangan covid-19.

Rakyat selamat kerajaan Kerajaan PN yang memerintah. Bayangkan kalau PH yang memerintah apa kata Mahathir dan menteri PH yang sombong.

Soal siapa mati dulu, itu bukan kerja PH dan Sarawak Report. Entah-entah Mahathir yang 95 tahun mati dulu mengikut logik akal melainkan Allah nak dia bertaubat dan insaf kejahatan 22 tahun lalu dan 22 bulan terkini.

Nak lihat kerja jahat Malaysiakini dan kawan rapat mereka Sarawak Report yang dapat kontrak untuk menjatuhkan kerajaan PN sila baca berita di bawah.

-----

Sarawak Report hari ini mempersoalkan dokumen-dokumen yang mengesahkan bahawa Muhyddin Yassin kini bebas dari kanser, dan cukup sihat untuk menjalankan tugas PM sebagai perdana menteri daripada dua hospital yang berbeza.

Malah, kata laman web itu, bahawa surat-surat berkenaan ditandatangani oleh pengamal perubatan yang bukannya pakar dalam rawatan barah pankreas.

Merujuk kepada dokumen yang dikeluarkan oleh Pejabat Perdana Menteri (PMO) awal hari ini, Sarawak Report berkata "Hari ini dua pasukan doktor berlainan yang digunakan oleh Muhyiddin di KL, satu dari Hospital Pantai dan satu lagi dari Ampit Chest and Medical Clinic Sdn Bhd, telah menandatangani dua surat dengan tiga perenggan sama yang berakhir dengan serangan terhadap media berhubung kesihatan 'PM8 yang adalah pesakit barah pankreas."

Sarawak Report memetik para doktor berkenaan yang berkata: “Kami berpendapat bahawa YAB Tan Sri Muhyiddin Yassin cukup sihat untuk berkhidmat untuk rakyat dan negara. Sebagai profesional perubatan, kami terkejut dengan laporan palsu yang tidak ada asasnya."

Laman web itu kemudian membuat perbandingan "surat-surat yang serupa bertarikh 12 Jun itu, satu ditandatangani oleh Dr Lam Kai Seng bagi pihak 'pasukannya' di Pantai dan satu lagi oleh Dr (K) Ampikaipakan bagi pihak 'pasukannya' di Ampit."

Sarawak Report kemudiannya mempersoalkan apakah mereka yang menandatangani surat berkenaan adalah doktor sama yang merawat Muhyiddin dan menimbulkan tanda tanya jika mereka merujuk kepada pakar pihak ketiga.

"Doktor KL ini bukan doktor utama yang merawat 'PM8' untuk barah pankreasnya.

"Para doktor di Pantai dan Ampit sama-sama merujuk kepada pakar barah pankreas pihak ketiga, yang menurut surat itu, mendakwa bahawa Muhyiddin bebas dari kanser, yang dengan jelas membuktikan bahawa mereka sendiri bukan pakar yang dirujuk ," katalaporan itu.

Menurut Sarawak Report, Dr Ampikaipakan adalah pakar pernafasan dan diagnosis barah paru-paru.

Tambahnya, Dr Lam pula adalah pakar barah bahagian kepala dan leher dan penyakit barah lain, tetapi tidak disebut sebagai pakar dalam rawatan barah pankreas.

Dalam kenyataannya, PMO menafikan dakwaan Sarawak Report bahawa Muhyiddin melanggar perintah kuarantin di rumah dengan ke luar negara untuk mendapatkan rawatan kanser.


MR :  Banyak duit PH bayar kontrak juta ringgit, duit kebas semasa memerintah lah tu


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


17 ulasan:

  1. Lojik yg paling mudah nak faham ialah majoriti rakyat berpuas hati TSMY jadi PM selama 100 hari memerintah. Adakah kepuas hatian rakyat tersebut yg sehingga tergamak memanggil TSMY dgn panggilan kasih sayang spt "Abah" dan "Tok Abah" - yg mana tiada mana2 PM sebelumnya pernah digelar oleh rakyat spt itu - menunjukkan bahawa TSMY adalah sebagaimana dakwaan media2 suka cari salah dan aib org tersebut, kemudian diperbesarkan utk mencetuskan keraguan rakyat trhadap pimpinan PN sekarang?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ya betul.Tugas pembangkang sentiasa mencari ² apa jua isu utk mencetuskan keraguan.Politik jahat.

      Padam
  2. Dia sakit tapi bukan komunia jauh sekali ltte,,dia juga tak anti mana2 bangsa dan jauh sekali jadi barua dap,,,apa rakyat kisah dia sakit,,biarlah dia sakit barah,,jauh 1000x baik sakit barah dia drpd sakit otak org2 ph

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dlm PH ada fahaman komunis yg ada cubaan mempersenda bendera Malaysia.Pernah mereka mengubah jumlah bintang pd bendera Malaysia.Pengkhianat.!!.

      Padam
  3. assalamualaikum wbtuh insya alloh pm kita sht wal afiat beserta kluarga amin

    BalasPadam
  4. Semoga cepat sembuh dan terus mentadbir negara dibawah tsmy PM yang tiada tandingan nya dengan PM yang terdahulu.

    BalasPadam
  5. 😥😥"abah"sakit.semoga Allah s. w. t Cepatkan kesembuhan pd 'abah'.kami rakyat senang Hati jika 'abah'jadi PM Malaysian.isteri abah pun alim. Tutup aurat tak mcm isteri pm dulu2👍👍

    BalasPadam
  6. Orang tak sakit, mati juga,,,,

    BalasPadam
  7. Sangat bersyukur dapat PM seperti abah

    BalasPadam
  8. Mungkin malaysia kini end sarwk repot mati dulu

    BalasPadam
  9. Ya Allah, Engkau sembuhkan dan jauhkan segala penyakit TSMY mudah mudahan TSMY dapat mentadbir negara dengan baik dan makmur. Ya Allah tiada penyakit yg Enkau tidak dapat menyembuhkannya.

    BalasPadam
  10. Terbaik pm tsmy.pm yg perihatin mslh rakyat..👍👍❤

    BalasPadam
  11. Pm ke 8 tsmy terbaik...tun m sudah2lah kejar dunia politik ni...hglah peluang org lain pula....pening dgn politik ph penting diri.

    BalasPadam
  12. Mintak Kerajaan haramkan Sarawak report,, haramkan parti rasis DAP.. Dah terlalu melampau,haramkan seperti mana Kerajaan pm mahadir mengharamkan darul al arqam dahulu,hinggakan ke akar umbi mengapa pula parti yg terlampau rasis dan anti Islam tak boleh nak diharamkan!?? Parti ini juga selalu mengugat perpaduan kaum di Malaysia...

    BalasPadam