Header Ads

Header ADS

Kata ada 129, bila seorang Timbalan Menteri letak jawatan, 129 + 1 jadi 110, stupid PH


Jumaat. Khabarnya Isnin hari tu ada kejutan peristiwa besar. PH sudah ada 129 sokongan.

Lepas Isnin berakhir di khabarkan mula minggu ni ada kejutan. PH ada 129 sokongan. Gambar Anwat jumpa Agung dan TunM nak pergi Istana ditular. Biarpun gambar lama, benda tu penting bagi menunjukkan ada peritiwa besar berlaku. lama pun lama lah, Recyle pun recyle lah.

Minggu ni pun akan berakhir, ceritanya makin pudar. Sepudar wajah Anwat dimakan Usia tapi berlagak muda. Lebih jadi Pudar lagi, bila Istana Johor bagi Worning tahap Amaran Terakhir. Bubar DuN! Terkucil segala Adun PH risau juga takdapat pencen.

Begitulah Psywar PH, Tektik mereka macam biasa tak berubah. Mereka Fitnah, mereka bohong mereka jaja mereka sendiri percaya. Paling Lawak Kantoi, bila Timbalan Menteri umum letak jawatan mereka umum ada 110 sokongan sedikit lagi nak dapat majoriti, sedikit lagi nak Tumbangkan PN. Takkan 129 tambah 1 jadi 110. Guna Matematik DAP.

Itulah yg Stended Psywar PH, tapi rakyat baca lain. Kalau benar ada 129 sangatlah bodoh kalau tak boleh jadi Kerajaan. Dan rakyat musykil, Angka 129 datang dari mana? Campur sekali dengan pemandu mabuk kah?

Rosli Daud


Pengarah Komunikasi PKR Fahmi Fadzil yang menunjukkan kebodohan dan penipuan PH dalam bilangan angka sokongan MP


MR :  Psywar makan tuan


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


6 ulasan:

  1. Suruh mp2 ph semua masuk balik sekolah darjah satu. Dan juga letak jawatan sebagai mp termasuk madey.

    BalasPadam
  2. INI SEMUA dari pakar RAFIZI RAMLI..diangkat sebagai pakar nombor tik tok kewayangan....
    ada nombor sekian nnti minyak boleh turun harga/tol dan ptptn boleh hapus/pendidikan percuma hgga universiti/gst yg jerut leher boleh dikuburkan...maka tergoda rakyat dgn nombor2 yg dijaja RAFIZI seangkatannya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Rafizi sekarang sudah dinobatkan sebagai Hero di Singapura oleh sesebuah Institute yang kononnya Melayu punya. Othman Wok pengkhianat bangsa pun dapat anugerah yg sama. Nampak sangat strategi utk membuat fitnah ini datang dari Singapura. Inilah strategi pecah dan perintah dgn taktik fitnah psywar.
      Semoga kita umat Islam istiqamah dalam perjuangan agama dan bangsa.

      Padam
    2. Now I remember : Yusof Ishak institute.

      Padam
  3. Adakah berita tentang jumlah MP sokong PH,menjadi berita sensasi dan dinanti2kan? Jawapannya TIDAK. MELUAT ada la.Tiada sedikit terujapn melainkan BIMBANG berulang kembali kejahatan PH terutamanya DAP yang rakus menyerang Islam dan yang berkaitan.PAN tetp setia mengunci mulut demi tuan DAP

    BalasPadam
  4. Xde apa yg hebat pon.. rafizi di panggil berucap je.. sebelum ni pernah je dorang jemput khairy jamaludin.. melayu di sana kaji parti politik melayu malaysia mungkin sebab tersepit dgn bangsa lain..

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.