Header Ads

ads header

Flash News

PAS adalah parti yang benar-benar menghargai rakan perjuangan bukan Islam


Hari Ini satu lagi catitan baharu dalam sejarah Parti Islam Se-Malaysia (PAS) apabila Ketua Dewan Himpunan Pendokong PAS (DHPP) Pusat telah mengangkat sumpah sebagai Senator Dewan Negara yang baharu sebentar tadi.

YB Senator Balasubramaniam a/l Nachiappan telah lama berjuang bersama PAS sejak daripada tertubuhnya Kelab Penyokong PAS (KPP) lagi.

Tahniah YB Senator!

MR :  Melayu dalam DAP ada hamba abadi.. tak percaya lihat A. Samad Said


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


4 ulasan:

  1. Tahniah PAS yang sentiasa dinamik membawa gerakan politik selagi tidak bercanggah dengan hukum

    BalasPadam
  2. PAS adalah satu satunya parti tunggal yang berjaya memerintah paling lama dalam satu negeri di Malaysia iaitu Kelantan.Tidak kedengaran lebai meminggirkan kaum minoriti lain,walaupun macai macai bodoh dogpig melakukan pelbagai thomahan atau serangan negatif namun hakikatnya rakyat negeri tersebut tidaklah berfikiran sebodoh macai macai dogpig. Satu contoh bila banjir melanda Kelantan lalu macai dogpig kondem lebai membalak tetapi bila Pulau Pinang dilanda banjir maka pandai pula macai macai dogpig menikus dan tak tau malu KM menangis merayu kepada DSN yang mereka kata perompak penyamun itu. Begitu juga Terengganu mampu menang bergaya walaupun tidak bergabung dengan mana mana parti. Kemajuan dan kemakmuran Selangor,WP dan Penang juga adalah legasi BN dan Pakatan Hancing hanya SETAKAT sembang kari dengan amanat manifesto bukan kitab suci.

    BalasPadam