Header Ads

Header ADS

Pergi mamposlah PH.. jadi pembangkang sampai kiamat. Itu kata-kata paling sesuai


Pergi mamposlah PH.. jadi pembangkang sampai kiamat. Itu kata-kata sesuai untuk PH yang hari-hari tak ada berita lain berebut sispa CALON PM. Nombor pun tak ada kencing 129. Kalau P{RU pun boleh kalah, Ahli makin lari, Pemimpin makin hari makin ramai keluar parti TAPI MASIH SOMBONG dan bodoh ketepi MASALAH RAKYAT. Yang mereka reti nak penuhkan nafsu dan tembolak mereka aje.

-----

Pakatan Harapan (PH) dan sekutunya masih belum mencapai kata sepakat mengenai calon perdana menteri mereka.

Ketua Setiausaha PH, Saifuddin Nasution Ismail berkata, perbincangan mengenai perkara itu masih berlangsung di antara parti komponen dan rakan-rakan pembangkang.

"Saya mengikuti beberapa laporan media berkait dengan calon perdana menteri dan ingin menegaskan kenyataan-kenyataan tersebut tidak berasas dan bukannya dikeluarkan oleh Pakatan Harapan mahupun Pakatan Harapan Plus.

"Sementara kita menghormati pandangan serta komen-komen yang diberi pelbagai pihak, sayugia dimaklumkan perbincangan masih lagi dilakukan di antara komponen Pakatan Harapan dan rakan-rakan pembangkang.

"Kenyataan rasmi tentunya akan dikeluarkan apabila keputusan muktamad dicapai," katanya dalam kenyataan media.

Terdahulu, Timbalan Presiden Amanah, Salahuddin Ayub memberitahu Malaysiakini bahawa perbincangan mengenai perkara itu masih berjalan.

"Kita boleh sebut begini la, meeting in progress. Ok, still waiting. Still tunggulah kita akan membuat keputusan dalam masa terdekat," katanya tanpa menjawab soalan mengapa ia ditangguhkan.

Salahuddin berkata tiada tempoh tertentu ditetapkan untuk membuat keputusan tersebut dan hanya mengatakan mesyuarat akan diadakan dalam masa terdekat.

Sementara itu, Pengarah Komunikasi PKR, Fahmi Fadzil berkata 'kenyataan rasmi' mengenai perkara itu sedang disiapkan namun tidak memberitahu bila ia akan dikeluarkan.


MR :  Setuju


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


21 ulasan:


  1. اللهم بدد شملهم وفرق جمعهم وشتت كلمتهم وزلزل أقدامهم




    Ya Allah,
    Leburkanlah kumpulan-kumpulan mereka
    Pecah belahkan dan kacau bilaukan persatuan mereka
    Goncangkan pendirian mereka

    selagimana mereka mendahulukan para kuffar yg memerangi deenMu mengatasi ulama yg ikhlas berjuang di jalanMu.

    BalasPadam
  2. Agenda 1: Bincang TM jadi PM
    Agenda 2: Bincang DSAI jadi PM
    Agenda 3: Bincang LGE jadi TPM
    Agenda 4: Bincang Boboi jadi TPM
    Agenda 5: Bincang siapa sanggup keluar duit beli ahli2 parlimen
    Agenda 6: Bagaimana nak kencing rakyat supaya dapat balik duit.
    Agenda 7: Mesyuarat di tangguh.

    BalasPadam
  3. ..bincang mcm mna nk kincin manis rakyat.. 129 hahahaha

    BalasPadam
  4. Ph plus ka ph pro ka sama saja xda lain semua gila kuasa,fitnah dan pembohong kencing rakyat..minta derma dari rakyat kata nak selamatkan malaysia xda duit suruh rakyat ikat perut tapi yb simpan duit beratus ribu dirumah

    BalasPadam
  5. Kasihan betul ph ni hari hari sampai tak tidur mlm nak jatuhkan pn kang jantung tersentak terhenti terus yg di sebut oh najib oh muhyiddin ....batery jantung pun kong....
    Lepas tu keluarga nak imformed pun segan cammane ashik kutuk rakyat malaysia sedarlah tun dah sampai waktunya bertaubat berhentilah pening rakyat asyik tengok muka tun....
    Dulu sayg tun tapi kini benci meluat sgt sgt .....
    Allah pjgkan umur suroh taubat bukan suroh jadi pm lagi tak puas puas ke apa ade agenda takut rahsia terbuka...sebab nak jadi juga seblm pergi sebab apa pasti ada sesuatu yg hendak di tutup supaya tak terbongkar rahsia besar tu tulah nak juga jadi pm walaupun 1 hari

    BalasPadam
  6. Klu sepakat x.perlu berulang kali membincang kan pekara yg sama bila dah beulang kali baru setuju itu bkan nya keikhlasan dah terpaksa nama nya apa bengap tahap gaban puak ph ni nak beri tau tuhan dan rakyaat dah beri peluang tp peluang tu ph buang x sempat 24 jam dah mengalah kan org gila talak macam kena sampok pun ada meracau pagi ptg siang malam....adai...kesiannnnn nya.

    BalasPadam
  7. Kami x mau semua geng ph..muktamad

    BalasPadam
  8. Dah mcm tonton filem nujum pak belalang pulak puak2 ni...

    BalasPadam
  9. Memang mereka akan terus bergaduh...tapi mereka akan berdolak-dalik utk menjadi PM LIANG LAHAD yg pasti KEKAL sampai KIAMAT. Sebab didunia mereka tidak iktiraf ydpa...apa lagi dgn KEAGONGAN ALLAH swt YG menguasai Kerajaan Langit/bumi..Maghrib/Masyrik.

    BalasPadam
  10. Perlu digayang Pakatan Haprak ni cukup2 mereka ini golongan gila jawatan, bossy kalau berjalan berkepak bkn main.. skrg masa perhitungan!!!

    BalasPadam
  11. Sudahlah PH, rakyat dah letih tengok pemimpin yg nak jadi PM,memang rakyat tunggu pilihan raya nak tamatkan riwayat ph

    BalasPadam
  12. Setuju pn teruskan pemerintahan hingga pru15

    BalasPadam
  13. Melayu berapa peratus untuk undi parti islam kalau tak disokoang pengundi hantu??. Bangsa dan agama lain yang sakit hati terhadap perkataan yang pernah melayu islam mengatakan kafir dan dengki kepada bangsa agama lain berapa peratus undi PH??? Lagi pun melayu banyak dengki dan mengatakan keji terhadap bangsa dan agama lain..di situ bangsa dan agama lain memang bersatu hati juga tumbang kan melayu islam. Disana kita lihat betapa kuatnya agama dan bangsa lain tumbangkan melayu islam. Kerana cakap dan dengki kepada agama dan bangsa lain parti islam akan tumbang. Mereka akan bersatu mengundi bukan majoriti parti melayu islam. Itu lah kekuatan pembangkang sekarang untuk tumbangkan parti islam. Sebab tu kerajaan parti islam kena pintar jinakkan bangsa agama lain jangan tunjuk dengki.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Diamlah kafir. Kalau tak menipu bukan kafir namanya. Dah ciri kafir dan munafik begitu. Orang Islam bersangka baik tapi dengan orang kafir dan kelakuan munafik sekarang orang Islam kena bersangka buruk.

      Padam
  14. Adakah orang teruja atau sangat2 ingin tahu siapa PM? Mungkin ada yang tolol sahaja. Tiada siapa peduli.Kini Pm ialah My.Cukup2 mabuk nk jad PMnye,malu la sikit kepada budak2 pra sekolah

    BalasPadam
  15. Bincang sengap2 la... mcm bincang dlm kain selimut.

    BalasPadam
  16. Sy syorkan pm tun tk payahlah nk jd pm lg bagi pd or lain dan tun dh banyak mkn duit rakyat dan juga mkn rasuah tp tun suka cari kesalahan org bkn main lg kesalahan diri sendiri tk nampak ini kah yg di katakan pemimpin ph tun blh beritahu pd kita orang knp tun bagi jawatan pd anak saudara tun jd ceo pnb blh kita org tahu apa muslihat tun dan knp anak tun mukhriz blh dpt harta dgn mendapat lesen kilang arak di kedah itu bagaimana blh tun terang kan pd kita org

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.