Header Ads

ads header

Flash News

PM: Internet percuma 1GB sehingga 31 Dis


Kerajaan dengan kerjasama syarikat telekomunikasi menyediakan kemudahan internet berkapasiti 1GB secara percuma kepada semua pengguna dari jam 8 pagi hingga 6 petang, kata Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin

Ketika membentangkan Pelan Jana Semula Ekonomi (PENJANA), beliau berkata inisiatif internet percuma itu disediakan sehingga 31 Dis 2020 yang antara lain membolehkan pengguna melayari laman web pendidikan dan aplikasi persidangan video.

"Selain itu semua pengguna akan mendapat akses secara percuma tanpa had laman web kerajaan dan aplikasi COVID-19 kerajaan khususnya MySejahtera," katanya.

- Bernama



Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


1 ulasan:

  1. Usaha yg baik oleh pihak kerajaan, namun hakikatnya hingga kini, terdapat sykt telekomunikasi yg menawarkan internet percuma yg perlu dimohon setiap hari.

    Ada juga sykt telekomunikasi yg sehingga hari ini masih tidak menawarkan perkhidmatan internet percuma kpd pelanggan-pelanggan mereka.

    BalasPadam