Header Ads

Header ADS

Zaman PH tangkap dan roboh perniaga tepi jalan, Zaman PN beri lesen sementara


PEMIMPIN BAIK RAKYAT BAIK - TAHNIAH PN


Peniaga nasi tepi jalan, Che Nah secara spontan bersujud syukur menghargai pemberian lesen perniagaan sementara oleh Menteri WP, Tan Sri TPr Annuar Musa.

"Dalam tempoh sukar pandemik Covid-19 ni masa untuk kita mempermudahkan rakyat cari rezeki, bukan masa untuk menghukum..."  kata TSAM.

Menteri Wilayah sekarang ni memang perform habis, bermula daripada membanteras PATI yang menguasai Pasar Borong kemudian menyantuni gelandangan semasa krisis Covid-19, membekukan Lesen Arak dan paling terkini membantu penjaja tepi jalan mendapat lesen sementara untuk mencari rezeki.

Rasanya mungkin rakyat langsung tidak akan merindui Menteri yang lama.


MR :  PH cakap lebih kencing banyak


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


8 ulasan:

  1. PN,mohon buatlah kerja2 yang rakyat marah.Buat macam PH,ugut rakyat,seu rakyat ikat perut,cakap duit negara habis.Tolonglah PN... puak Ph tadak modal la ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. Haha..janganlah. Apa2 pun puak ph tetap akan meroyan.

      Padam
    2. Terutama arif muluk kata nanti pn pengkhianat rakyat dan kena jawab dengan Allah.

      Padam
  2. Kalau mcm ni lah cara ph memerintah kalau buat 10 PRU akan datang pun ph pasti akan kalah..jgn mimpi nk menang PRU.

    BalasPadam
  3. Ph pakatan Hantu d Setan dan iblis

    BalasPadam
  4. Boleh tk jgn guna bahasa org putih wahai oditorl minda rakyat tengah baca bahasa melayu tiba² tukar bahasa org putih celaka betul setan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dah tersentak bangun tidur pergilah kencing lepas tu tidur balik. Janganlah meroyan tak pasal2.

      Padam
  5. Apa kata kita buat lagu "Takkan lagi PH berkuasa"

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.