Header Ads

ads header

Flash News

Akur keputusan Umno - Kata Najib


Najib berkata, beliau sedia menerima sebarang keputusan yang akan dibuat Umno, susulan penghakiman hari ini.

Ahli Parlimen Pekan itu menyifatkan pendirian secara terbuka Umno itu sejajar prinsipnya sendiri dirinya.

“Tak tahu (apa yang akan diputuskan Umno), tapi saya ini orang parti, jadi saya akan patuh kepada keputusan parti,” katanya susulan kenyataan Presiden Umno, Ahmad Zahid Hamidi yang parti itu akan membuat keputusan politik besar susulan keputusan kes Najib hari ini.

Ditanya jika beliau rasa dirinya dianiaya dengan hukuman penjara dan denda itu, Najib berkata: “Tak, sebab ini bukan ‘the end of the world’. Ada proses rayuan dan harap berjaya di peringkat itu, usaha mesti diteruskan.

“Untuk penyokong-penyokong saya, saya harap anda menaruh kepercayaan kepada saya dan takkan tinggalkan saya.”

 


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


2 ulasan:

  1. ..keputusan hari ini ALLAH berfirman ketentuan untuk KES NAJIB adalah bersalah..maka hak Najib sebagai Hamba ALLAH mempunyai hak meminta rayuan pada Mahkamah serta ALLAH juga..samaada berjaya atau tak..Najib akan tetap ke mahkamah rayuan..kerana ALLAH mahu NAJIB perlu berikhtiar, usaha dengan cara betul dan akhir sekali BERDOA apabila usaha dan ikhtiar dah di lakukan.
    Sesiapa yang berugama ISLAM..pasti tahu maksud"KUN FAYAKUN"..apa yang ALLAH berfirman YA tetap YA..TIDAK tetap TIDAK keputusannya. Jadi tunggu la keputusan Mahkamah Rayuan pula dan Lihat lah pada keputusan dan takdir ALLAH pada Najib . Saya dan siapa jua yang beragama ISLAM perlu REDHA dengan ketentuan dan Takdir ALLAH pada keputusan rayuan itu. ALLAH lebih mengetahui dari apa yang tidak kita ketahui dan tak perlu menjadi AHLI nujum berkenaan ketentuan ALLAH.

    BalasPadam