Header Ads

ads header

Flash News

Mana pergi Dr. Zaharudin Abdul Rahman yang "serba tahu" tu?


Tak nak ulas jualan ladang TH? Dan terbaru pemindahan aset TH ke UJSB?

Penjelasan YB Baling tadi cukup berkesan , syarikat berbayar rm1 menguruskan aset TH berBILLION RINGGIT ...

Aku pun nak tahu juga apa cerita. Dulu berceramah panjang lebar kononnya
tindakan pemindahan kepada SPV dan menerbit instrumen pelaburan Sukuk dan RCPS-i tersebut boleh memberi kebaikan kepada TH. MANA BAIKNYA??

MR :  KLerja dia di FB block siapa yang berhujah dengan fakta. Tapi block tu kira ok juga zaman Nabi dulu tak boleh berhujah bukan block terus di bakarnya Nabi Ibrahim


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


3 ulasan:

  1. Ulama su' adalah ulama jahat dan buruk yang sesat lagi menyesatkan kerana mereka sangguo menjual agama untuk mendapatkan keuntungan dunia tetapi malang bagi mereka kerana Allah sambil berpura-pura menjadi manusia yang 'warak' dan 'suci' konon.

    Bahkan mereka sanggup diperalatkan oleh musuh Islam untuk mengkhianati agama Islam dan umat Islam jika mereka diberi ganjaran seperti pengaruh, pangkat, keistimewaan, gelaran, gaji lumayan, harta benda dll. Mereka adalah seperti keldai yang memikul Kitab.

    Adalah sangat malang bagi mereka kerana Allah tidak akan memberikan sebarang keuntungan kepada mereka. Bahkan siksaan kubur dan siksaan neraka sedang menunggu kedatangan mereka jika mereka tidak bertaubat kepada Allah.

    Rasulullah SAW bersabda maksudnya:
    ” Selain daripada Dajjal ada satu perkara yang sangat aku bimbangkan lebih daripada Dajjal? Lalu ada orang yang bertanya: Apakah itu wahai Rasulullah? Nabi SAW menjawab: Mereka ialah Ulama Su’ iaitu ulama yang jahat”. (HR Ahmad daripada Abu Zhar RA dengan sanad yang jaid.Lohat Takhrij Al’Iraqi Alal Ihya 1/95).

    BalasPadam
    Balasan
    1. PEMBETULAN untuk perenggan pertama dalam komen 12:25 PTG Di atas:

      Ulama su' adalah ulama jahat dan buruk yang sesat lagi menyesatkan kerana mereka sanggup menjual agama untuk mendapatkan keuntungan dunia sambil berpura-pura menjadi manusia yang 'warak' dan 'suci' konon.

      Padam
    2. Allah telah berfirman yang bermaksud:

      (Sifat-sifat Nabi Muhammad itu telahpun diterangkan dalam Kitab Taurat tetapi orang-orang Yahudi tidak juga mempercayainya, maka) bandingan orang-orang (Yahudi) yang ditanggungjawab dan ditugaskan (mengetahui dan melaksanakan hukum) Kitab Taurat, kemudian mereka tidak menyempurnakan tanggungjawab dan tugas itu, samalah seperti keldai yang memikul bendela Kitab-kitab besar (sedang ia tidak mengetahui kandungannya). Buruk sungguh bandingan kaum yang mendustakan ayat-ayat keterangan Allah; dan (ingatlah), Allah tidak memberi hidayah petunjuk kepada kaum yang zalim.

      (Al-Jumu'ah 62:5)

      Padam