Header Ads

ads header

Flash News

SANGATLAH PADU - Panjang Betul Arau 'BASUH' Tun M


Datuk Seri Shahidan Kassim (BN-Arau) berkata, "semua ini berlaku kerana Langkawi (Mahathir) berhenti lah hingga berlaku penukaran Speaker," katanya yang menjadi Ahli Parlimen ketiga berbahas usul berkenaan yang dibawa Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin. PENAFIAN : KelantanTV tidak bertanggungjawab sebarang komen dan respon balas penonton. KelantanTV berpendapat tidak menjadi kesalahan untuk penonton juga memberikan pandangan selepas menonton video ini selagi ianya tidak menyentuh sensitiviti dan tidak melanggar perlembagaan dan undang-undang negera. Justeru itu KelantanTV berharap pihak penonton juga dapat mengawal perasaan dan menjaga bahasa dan adab dalam setiap ayat yang dituturkan.


MR :  Shah Alam tunjuk bodoh


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


1 ulasan:

  1. Lepas tu seperti budak kecik si nyanyok merajuk dan minta mahkamah tarik balik perlantikan speaker. Mahathir bacul, kalau jantan saman ydp agung lantik tsmy sebagai pm.

    BalasPadam