Header Ads

Header ADS

Baju Anggota Kabinet Serupa Komunis, Liew Chin Tong Jangan Buta Warna


Pemimpin Dap, Liew Chin Tong dalam ciapannya cuba mengaitkan baju anggota kabinet seperti baju komunis semasa menghadiri upacara Hari Kemerdekaan negara.

Dulu saya difitnah kerana dikatakan memakai baju komunis, kata Liew Chin Tong.

Katanya lagi Azwanddin juga belum membayar saman Rm40 ribu kepadanya.

Sementara itu page pro Mahathir juga cuba mengkritik warna baju anggota kabinet yang menyertai upacara Hari Kemerdekaan Negara.

Ternyata kerana sifat dengki dan amarah mereka gagal melihat warna baju yang dipakai anggota kabinet kerajaan yang berwarna kelabu.

Ternyata mereka tersalah tembak pada kali ini. Sila cuba lagi.

#Sumber :mykmu.net    

MR :    Kesihan PH mudah percaya sebaran internet tanpa usul periksa


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


3 ulasan:

  1. Bodoh. Ngan ph berpisah tiada
    Mne rba
    Oi bngon
    Mkn tulang je thu
    Kje x nk
    Gong2....
    Bodoh sepet

    BalasPadam
  2. Otak komunis memanglah matanya pun komunis.. Dah jadi gila bila PH tumbang.. Hidup pun sudah macam bangkai babi.. Busuk mrmualkan.. Banyak isu yang lebih penting tapi bab baju juga nak dispain..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Diorang spin balik pasal benda ni bila PH buat dulu terus kene kecam tapi bila PN buat terus jadi betul dan diredhai.. terlalu nyata double standard.. kat celah mane keadilan tu? Nilah perangai segelintir Melayu2 yg konon2nya beragama Islam tapi lebih kepada perangai syiah..

      Padam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.