Header Ads

ads header

Flash News

Kemenangan calon BN bukti rakyat yakin dasar PN


Kemenangan calon Barisan Nasional (BN) Mohd Zaidi Aziz dalam Plihan Raya Kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (DUN) Slim semalam membuktikan keyakinan rakyat pada parti itu serta dasar-dasar yang dilakukan oleh kerajaan Perikatan Nasional (PN).

Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin, dalam kenyataan hari ini, berkata kemenangan itu juga jelas membuktikan parti Bersatu, Umno dan PAS dalam Muafakat Nasional (MN) mampu mewujudkan kesepakatan yang jitu untuk meraih sokongan padu pengundi.

“Saya berharap YB Zaidi akan dapat menjalankan tugas dan tanggungjawab kepada rakyat dengan cemerlang,” katanya yang turut mengucapkan tahniah kepada Mohd Zaidi dan jentera yang terlibat dalam membantu kemenangan calon itu.

Mohd Zaidi mengekalkan kerusi DUN Slim selepas menang dengan majoriti besar 10,945 apabila memperoleh 13,060 undi menewaskan dua calon Bebas iaitu Amir Khusyairi Mohamad Tanusi (2,115 undi) dan Santhara Sekaran Subramaniam, yang memperoleh 276 undi.

#Sumber : - Bernama    

MR :    PN jangan ulang kesilapan PH


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


11 ulasan:

  1. Yidin nak menempel. Kemenangan BN kerana orang sayang BN dan juga kerjasama dari pas. ppbm yilekkk.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. RBA 12:08 ternakan parti kafir harbi biaDAP cuba melaga-lagakan MN dengan Bersatu kerana puak RBA adalah khadam gonna end kepala bapak kafir harbi biaDAP yang mahu melihat umat Islam berpecah-belah dan menjadi sangat lemah supaya puak biaDAP boleh berkuasa semula untuk menindas Islam dan umat Islam.

      PRK Slim adalah mesej rakyat bahawa rakyat menolak Pee H dan biaDAP secara total.

      Padam
    2. Bayangkan DAP, PKR, AMANAH semua sertai PN tiada lagi politik hanya siasah. Semua mengembling tenaga mengukuhkan pentadbiran negara. Tiada lagi statement statement macam diatas, buang masa je,

      Padam
    3. Jika PN bersekutu dengan Pee H, semua virus kencing hancing Pee H akan merebak kepada PN. Mencegah adalah lebih baik dari berubat.

      Padam
    4. kau ni lupa makan ubat ke mamat. merepek tak habis2.

      Padam
    5. RBA 12:54 adalah musang roket berbulu ayam telah menulis komen pro-Pee H dan menfitnah MN dan PN berdasarkan komen-komen hipokrit RBA ini sendiri.

      Padam
  2. Rakyat menolak puak peju-wang dan Fir'aun Kerala yang telah menghina kaum Melayu sebagai kaum pemalas dan menghina ajaran Islam seperti Hudud dll!

    Maka tidak hairanlah keturunan Fir'aun Kerala mengamalkan liberalisme sesat yang bertentangan dengan ajaran Islam seperti menghalalkan yang haram seperti LGBT, Arak, nite club, khalwat, kebebasan sosial melampau, bersekongkol dengan puak kafir harbi biaDAP yang sangat memusuhi Islam, kleptokrasi, kronisme, hedonisme dll.

    Bahkan Fir'aun Kerala mahu Al-Quran yang telah ditafsir oleh ulama-ulama Islam yang berintegriti ditafsir semula oleh puak liberal yang memuja hawa nafsu serakah tahap dewa sedangkan ideologi liberal telah diharamkan oleh Majlis fatwa Islam.

    Inilah ajaran Fir'aun Kerala yang mendakwa orang Melayu mengamalkan ajaran Islam yang salah. Fir'aun Kerala adalah seperti bapak ketam cuba mengajar umat Islam cara berjalan yang betul.

    Kasihan melihat puak liberal tidak insaf dan tidak sedar diri walaupun umur sudah senja. Dunia kata Porrahhhh !" & kubur kata "Mari !"

    BalasPadam
  3. Kerana itu PH takde telur untuk bertanding dalam prk slim kerana mereka dah fikir akan kalah teruk dan di mana nak letak muka bila rakyat kasi mandat bergaya kepada kerajaan yang di sindir tebuk atap atau tanpa mandat rakyat itu itu...kerana tiada telur maka tiada mana mana pimpinan PH berani mencabar kerajaan segera membubarkan parlimen bagi menguji siapa pilihan rakyat dalam PRU 15.Ini juga menunjukkan parti pejuwang milik madey and son akan terkubur

    BalasPadam
  4. Hancurkan dapigs sebenarnya penyokong tegar puja wang menyamar sebagai anti dap. Biasalah budak keling berhingus.

    BalasPadam
  5. confirm le kau ni mamat burma mabuk ketum

    BalasPadam