Header Ads

ads header

Flash News

MBSA mengamuk.....? Sebenarnya kerajaan Selangor lemah dan korup....

MBSA mengamuk.....? Pada aku kerajaan Selangor lemah.... Ramai sangat orang politik yang cari makan dalam MBSA. Jadi tak hairan bila ada laporan mereka nak balas dendam dan perkenakan peniaga kecil yang mencari makan.


#Sumber : FB   

MR :  PH, perompak dalam diam  


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


4 ulasan:

  1. Kerajaan negeri Selangor tak lemah yang lemah nya pihak penguatkuasaan yang mengkhianati amanah rakyat amanah Allah dan amanah pemerentah tidak menjalankan tugas dengan jujur dan ikhlas. Terpedaya dengan kemewahan dunia sedangkan mereka semua di bayar gaji ribuan ringgit sebulan. Apa guna nya ambil wang haram bagi anak bini makan sedangkan hasil nya tidak barakah dan tidak di rahmati Allah. Bagi penguatkuasa yg beragama islam berhenti lah melakukan nya.

    BalasPadam
  2. Saya sokong tu apa yg cik karim cakap buat kerja tu biar la amanah jujur jgn nak buat keja haram tu sedar la sikit cukup2 la tu bertaubat la sbb allah tu maha mengetahui akan segala2nya

    BalasPadam
    Balasan
    1. Awak dengan karim salah. Kerajaan ph korup biar perjudian dan arak berluluasa. Melayu dalam kerajaan ph cuma jadi barua2 dap saja. Bila dah viral baru tersentak. Yang melayu dalam kerajaan ph mulalah bakar kelambu menghalau nyamuk dan yang kapir harbi melihat sambil ketawa. Jadi sedar sikit melayu jangan jadi macam pulau pinang tanah sendiri duduk di tanjung.

      Padam
  3. Bukankah penangkapan sebilangan penguatkuasa MBSA oleh SPRM membuktikan KERAjaan PH telah gagal mentadbir Selangor dengan bersih, jujur dan telus ???
    Jika KERAjaan PH Selangor bersikap tegas menentang rasuah dan salah guna kuasa, rasuah mungkin tidak akan berlaku dalam jentera KERAjaan PH Selangor dan pusat judi haram tidak akan wujud atau bermaharajalela di Selangor.

    BalasPadam