Header Ads

ads header

Flash News

Muhyiddin hargai pimpinan PAS sambut baik Bersatu sertai MN

Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin amat menghargai sokongan dan dukungan yang diberikan oleh Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang dan ahli Parlimen PAS kepada kerajaan Perikatan Nasional (PN).

Menerusi catatan yang dimuat naik menerusi Facebook rasminya, Muhyiddin memaklumkan beliau hari ini menghadiri sesi ramah mesra bersama ahli Dewan Rakyat dan Senator PAS di parlimen.

"Saya juga amat berterima kasih kepada pimpinan PAS yang menyambut baik penyertaan Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu) dalam Muafakat Nasional,” katanya.

Turut dimuat naik dalam catatan itu, lima keping gambar Muhyiddin bersama Abdul Hadi serta ahli Dewan Rakyat dan Senator PAS.

#Sumber : - Bernama   

MR :  Jika MN kukuh maka Islam dan Melayu terjamin di Malaysia  


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


5 ulasan:

  1. PAS jangan selesa sangat dengan yiddin ni.

    BalasPadam
  2. Lebih baik bersatu berbanding ph,,,bahaya lagi umno yg dah mula nmpk bongkak dan rakus kuasa

    BalasPadam
  3. nak bermusuh sampai bila? hingga lubang kubur? Semoga Allah merahmati pimpinan yang sentiasa mengajak kepada kebaikan dan ukhuwwah.Cari kemuliaan di sisi Allah bukan disisi manusia,dan bukan cari redha orang bukan Islam. Alhamdulillah PAS konsisten bercakap Islam dan berusaha beramal dengan Islam setakat ruang yang ada.Perjalanan masih jauh,dakwah sangat penting.

    BalasPadam
  4. Dia bukannya nak sangat PAS ni. Dia nak tunggang sahaja. Lepas ni PAS kena backup yidin pasal nika n paling best sekali PAS kena defend si Azmin. Yang masa si Yidin lantik art harun pun PAS dah kena tempias. fikir2kanlah.

    BalasPadam