Header Ads

Header ADS

PAS bijak berpoltik kata cybertropper PH

Tengok Bijak PAS. Kini Amanah dan DAP pun dok main DUA kolam dengan PH dan Atok macam PAS.

Zubaidi Sudin

#Sumber : FB   

MR :  Ini mesti kena marah selepas ini!  


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


19 ulasan:

  1. tak tahule nak kata bijak atau tidak. pada aku nampak macam tak ikhlas je. kiri kanan semua rembat

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nak rembat apa encik? Dunia ni takde nilai. Umpama seorang wanita yang tua sedang bongkok bertongkat.
      PAS tak terliur dengan habuan dunia. Yang ada nilai hanyalah iman dan takwa.

      Padam
  2. Siapa kata PAS rembat kiri kanan? hanya yang bodoh dan tolol sahaja rembat gitu.kalu PAS jenis gitu lamanya ikut bontot DAP seperti PAN,gerenti dapat kekal dalam kerajaan PH. PAS konsisten bekerjasama selagi mana Islam terjaga. PAS telah buktikan PH banyak merugikan Islam. harapkan PN? Sewaktu bukan islam dalam PH persenda Rasul dan islam, puak PAN diam membisu tapi jika orang herdik DAP, cepat2 PAN pertahankan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nak rembat apa encik. Dunia ni takde nilai. Yang ada nilai hanyalah iman dan takwa.

      Padam
  3. Unknown yang buat kesimpulan bodoh. Betul apa awanama kata tu.

    BalasPadam
  4. Berbaik dengan muhyiddin bermaksud kau kena pertahankan orang macam Azmin. bersediakah pas?Jangan membodohkan orang membuta tuli.masa orang macam art harun dilantik menjadi speaker pun pas diam membisu. esok kalau atok 95 masuk balik geng yidin pun pas diam jugak. (KONON2nya nak jaga Islam atau...... dah sedap jadi menteri........

    BalasPadam
    Balasan
    1. Azmin itu 1000 kali lebih baik daripada Lim Guan Eng.

      Orang Islam adalah lebih baik daripada orang kafir.
      Sekurang-kurangnya Azmin tidak menyekutukan Allah dan dia boleh bertaubat.

      Padam
  5. Tapi tak pe lah. lambat laun aku rasa pas pun akan terkena dengan geng parti bunga ni. Percayalah cakap aku diorang ni pandang pas ni sebagai parti no standard n kampung. apa2 hal tunggu saja lah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau kena pun apa yang kau susah?
      Kita pernah kena daripada parti babi kimak DAP tu, takde hal pun sabar sampai sekarang.

      Padam
  6. Kena byk baca pasal politik Islam Bro. Jgn ingat apa yg kita tak setuju je tu tak betul.

    BalasPadam
  7. Cuma saya rasa sekarang masanya untuk kukuhkan muafakat bukan masanya nak jadi king maker yang sapu kiri kanan. By the way buku politik Islam apa yang kau baca ni? Tak perlu jadi social scientist untuk faham orang macam azmin ni memang bercita2 besar nak jadi pm. r u really that slow or do i have to drill it inside your head?!!!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kau pergilah buat kerja kau untuk hancurkan DAPigs.
      Kita orang PAS akan buat keputusan ikut majlis syura.
      Dalam majlis syura kita buat mesyuarat, dan segala apa baik buruk yang datang, kami hanya berserah kpd Allah.
      Sebagaimana yang telah saya katakan yang buruk kadang kadang buruk, tapi sebenarnya baik, yang baik nampak baik tapi mungkin ada buruknya.

      Padam
  8. Dalm pn bnyak politik pohon dedalu

    BalasPadam
  9. Kalu PAS sokong DAP,sokong PH, maka itu dianggap tidak makan kiri kanan dan itu dianggap bijak. Macam PAN la kn, sokong dan junjung DAP. Tika Islam dicerca, ada dengar PAN bangkit pertahankan? Senyap sunyi kerana dedak DAP. Syarat nak jadi macai PH ialah bebal

    BalasPadam
  10. Sahabat...manusia boleh berubah bila bila masa. Dulu Azmin penyokong tegar Anwar. Dulu TGHA juga sokong Anwar. Org yg DULU mengharap simpati pd org lain juga BOLEH menginaya org yg telah mempertahankannya. Ahli dalam PAs juga ada yg berubah..tubuh PAN lwn PAS. PAS bukan rembat kiri kanan..tp PAS pegang kiri kanan. PAS akan pegang kiri bila mereka setuju mahu Islam. PAS akan pegang kanan bila mereka setuju mahu Islam. Bila mereka2 tak setuju mahu Islam PAS akan tinggalkan..PAS rela bersendirian. PAS tetap dgn perjuangan Islam.

    BalasPadam
  11. PAS akan lead the country tak lama lagi.

    BalasPadam
  12. Kita dalam PAS ada adab. Adabnya ialah istiqamah dan sabar.
    Dalam sesuatu hal bila bermesyuarat kita beri pandangan secara ikhlas, dalam meletakkan kepentingan Islam di hadapan kita melebihi kepentingan diri dan peribadi.
    Dalam Mesyuarat, tiada mesyuarat sebelum mesyuarat, dan tiada mesyuarat selepas mesyuarat. Segala apa yang diputuskan dalam mesyuarat kita perlu akur walaupun kita tak setuju. Kita perlu yakin terhadap keputusan mesyuarat itu bahawa ada kebaikan di sisi sesuatu keputusan, dan Allah akan bagi ganjaran pahala, syurga tatkala kita istiqamah dalam berpegang kepada keputusan mesyuarat.

    BalasPadam
  13. Saya yakin, berkat doa dan tangisan di hadapan Allah, dalam Tahajjud kita merayu, yang dilakukan oleh setiap ahli PAS, kita minta kepada Allah supaya Allah jadikan Malaysia diperintah oleh umat Islam sepenuhnya, secara total.
    Inilah maksud hidup kita. Inilah misi dan visi kita. Islam adalah agama yang memerintah dan adalah hak kita dan hak umat Islam untuk memerintah Negara Malaysia.
    We must take ownership of our country. We must take charge. We must be in total control of each and every affair of Malaysia. This is our jihad fisabilillah. This is our purpose of life, whether you like it or not.

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.