Header Ads

Header ADS

Perli bekas banduan datang kempen SLIM, tapi dalam ceramah ratip Najib, Najib..


Ada yang tak puas hati Najib datang berkempen, tapi dalam masa sama dia ceramah sebut nama Najib..

Pelik sungguh di PRK Slim pun Boboi masih meratip Najib.. Najib.. Najib.. Walaupun bukan Najib yg bertanding kat situ..

Lagi pelik Dia selaku Presiden parti PejuWang berkempen untuk Calon Bebas..

Guling2 Aku Gelak.. 🤣😹🤣😹

Imran Lateh
#Sumber :  FB  

MR :  Ni dikira giler nak jadi PM  


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


13 ulasan:

  1. Adakah rakyat malaysia buta hati.
    Memilih parti penyamun & perompak.

    Jika iya.
    Dunia dah semakin dipenghujung.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Penghujung untuk ko je. Orang lain masih berusaha. Keling boleh balik kerala, tempat nikmat duduk mereka di sana. Si mata sepet boleh belah ke wuhan.

      Padam
    2. Muluk, org kita memang suka pemimpin kita dari geng perompak & penyamun. Sejak atok lagi jadi pm, Malaysia ok je.kau pun dah membesar panjang. Tak jadi bantut pun.

      Padam
    3. Penghujung utk DAP.

      Padam
  2. klu pilih pejuwang pun sama jer. mula2 nmpk ok, bila rakyat dh mula lalai, dia kaut harta negara utk dia anak beranak. sapa boleh jwb brp byk harta pengerusi pejuwang dan dari mana dia dpt wang sebegitu byk?

    BalasPadam
  3. UMNO jangan lupa diri.Baru saja cabut tangki oksigen.Silap langkah,hilang di perut bumi.

    BalasPadam
  4. Arif Muluk ada lagi? Siapa bapak segala kleptokrasi,bapak segala perompak kat Malaysia ni kalu bukan atuk. kalu nak bodohpun simpan cikit kat anak cucu. syarat nak sokong PH ialah bodoh

    BalasPadam
  5. sebenarnya Mahyuddin yg terbaik setakat ini. bgi peluang utknya
    memerintah malaysia sekali.

    BalasPadam
  6. Belum, boleh berpuas hati lagi...baru lagi,tambahan Pendemik Global Covid-19...bantuan yg diberiakan sebelum ini rakyat sudah tak fikir walau diulangx yg rakyat fikir akan dtg..ramai yg hilang kerja, ekonomi perlahan. Bajet 2021 yg rakyat nk tengok...bagi kakitangan awam masih RM 500 atau lebih dari itu..kalau kekal...susah nk cakap....dan Bajet 2021..apa buah tangan utk rakyat yg dlm Pendik Global Covid-19..dan YB PN perlu ada di dewan persidangan parlimen waktu parlimen bersidang kalau tak gagal dlm pengundian..malu sebagai kerajaan, Namun lebih baik dr kerajaan yg sebelum ini...

    BalasPadam
  7. Sembang je ph.. Terutama pkr.. Dua kawasan undi pasal pa tak letak calon. Tak dak kotey kaa. Dun slim pun sama jugak... Kamon la pkr oiii.. Tunjuk kan bukti yg ko kata rakyat masih LG menyokong ph..

    BalasPadam
  8. Arif molok ni kalau melayu LA,ni LA die watak buang dlm citer p.ramlee 2.hatuuuuuiiiii

    BalasPadam
  9. Arif molok ni kalau melayu LA,ni LA die watak buang dlm citer p.ramlee 2.hatuuuuuiiiii

    BalasPadam
  10. Anak dia kena tangkap tonggang arak.

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.