Header Ads

Header ADS

Terbongkar pula hubungan seks Anwar Ibrahim dengan Aidil Azim a.k.a. “Raja Goyang”



Akuan Berkanun Aidil Azim Abu Adam a.k.a. “Raja Goyang” tentang hubungan seks beliau dengan Anwar Ibrahim. Dah keluar pulak skandal baru.. Kes Gan Usop Rawther tak seatle lagi dah keluar pulak kes baharu Aidil Azim. Anwar ni tak serik-serik pasal tabiatnya.

Pendedahan dibuat oleh Raja Petra dalam lamannya.


Untuk video pendedahan sila ke laman Raja Petra @ Youtube ... Tak nak siar maaf rasa macam jijik.
>> Sila Klik <<


#Sumber : Malaysia Today    

MR : Nasib engkau Anwar sekarang Mahathir pun serang engkau juga. Ada teori pendedahan ini melibatkan Mahathir juga   


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.




21 ulasan:

  1. jangan memfitnah orang..kesian kat dia..ds anuar ibrahim ramai musuh..jadinya orang dah tak heran fitnah kat dia..

    BalasPadam
  2. sudah2 main isu lubang dubur ni,jgn la main isu ini lagi.pekara ini blh menjadi kesan besar kpd negara kelak.ramai lgi yg diluar sane terang3 mengaku gay knp tk disiasat.buang mase polis je,byk lgi kes yg nk disiasat.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yg ni sbb nak rebut jawatan perdana menteri.
      Kalau org tepi jalan dia nak tugal sapa2pun org tak kisah sgt.

      Padam
  3. keja orang lama jer... spin recycle dan fitnah ... ulang sebanyak mungkin


    orang tak sedo diri hujung nyawa tggu nak mampos

    BalasPadam
  4. Kutty memperalatkan sesiapa saja gay, komunis dap, pengkhianat dan siapa2 yang terima sogokan sama macam staf2 mbsa.

    BalasPadam
  5. Jika apa yg dikatakan tu benar berlaku ntah la nak ckp mcm mana...dari kenyataan yg dibuat tu nampak mcm sama2 nak dan suka sama suka tu..jika dipaksa dan terpaksa tak mungkin boleh berulang sampai 3 kali

    BalasPadam
  6. Benar2 sangat memalukan dan merosakkan nama bangsa agama dan negara...bukan nya muda tapi dah tua2 tambah lg beragama Islam...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cuma Tuhan yang tahu siapa yang betul siapa yang penipu, yang kuat fitnah orang tunggu balasan nya di akhirat kelak

      Padam
  7. dah tak heran aib sendiri pun nak dijaja megah sbg manusia.. menghina diri sendiri.. Allah maha mengetahui.. masing2 mencari aib utk dihebahkkan. .buat pengakuan ikut hudud kamu dah kena rejam sampai mati tau

    BalasPadam
  8. dsai sepatutnya muhasabah diri.. kenapa perkara seks sahaja yang diperkatakan.. kenapa bila kakinya hampir ke putrajaya ada shj yg menghalang dan halangannya berbentuk sedemikian.. Allah maha mengetahui dan kita yang berakal dan dikatakan islam ini jgn mengiyakan shj..

    BalasPadam
  9. Jangan kuat fitnah orang ingat di akhirat kelak

    BalasPadam
  10. Org kapir dah smpi ke bulan. Org melayu duk sibuk citer psl lubang jubur. Pastu bila bangsa lain lg berjaya, salahkan org tu org ni.

    BalasPadam
  11. Cilaka lah bagi kamu wahai pemfitnah dan menyebar fitnah. Baik ko bunuh je anwar tu. Dosa fitnah lg besar dr membunuh. Mkn x abis la ko kat akhirat besok!

    BalasPadam
  12. Ramai2 kita buat solat hajat mntk kt ALLAH agar org yg fitnah anwar tu trima balasan yg sgt berat atau berbalik pd diri nya.

    BalasPadam
  13. Macan lah jahat bener dsai ni,jadi2 lah buat cerite memalu kan negara m.

    BalasPadam
  14. Kalau tak tumbuh tak kan melata, kalau dah selalu tumbuh, maka selalulah ia melata

    BalasPadam
  15. Sudah2lah buat fitnah orang....

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.