Header Ads

ads header

Flash News

Anwar Ibrahim ‘Kaki Penipu’ Rupanya Ada Sokongan 91 MP Sahaja!


Ke bawah DYMM Agung tak perlu layan serta buang masa dengan kerenah sia-sia anwar ibrahim!!
Strategi anwar ibrahim pada waktu ini hanyalah satu ‘perang psikologi’ untuk memancing ahli-ahli parlimen semata-mata!!

Dia tidak ada sokongan majoriti yang cukup bagi menyokongnya menjadi perdana menteri!!
Saya juga berharap parti Amanah dan DAP jangan lagi ulangi kesilapan untuk terus membiarkan anwar ibrahim menipu mereka!!

Usah biarkan anwar ibrahim terus memperbodohkan mereka sepanjang masa!!

Ini yang anwar ibrahim seronok sangat dengan Amanah serta DAP kerana dia berjaya meyakinkan mereka dengan segala tipu muslihat beliau!!

Cukup-cukuplah nak menipu pun janganlah sampai menyusahkan pihak Istana dan keseluruhan rakyat yang sedang menghadapi dilema pandemik covid19!!

Tak perlu gugat kestabilan politik masakini!! Tindakan anwar ibrahim masakini adalah ‘dongeng politik’ saja!!

Pejabat Setiausaha Sulit DYMM Agung harus meminta salinan senarai ahli-ahli parlimen yang kononnya menyokong anwar ibrahim terlebih dahulu untuk makluman DYMM Agung sebelum memperkenankan ‘kaki penipu’ ini untuk mengadap!!

Bila anwar ibrahim hantar senarai ahli-ahli parlimen yang kononnya menyokong beliau; pejabat SUK DYMM Agung harus menghubungi seorang demi seorang ahli-ahli parlimen bagi mendapat kepastian!!
Sekiranya benar barulah perkenankan anwar ibrahim mengadap Ke Bawah DYMM Agung!!

Kalau keputusan di sebaliknya tak perlu langsung memperkenankan anwar ibrahim mengadap DYMM Agung!! Buang masa Tuanku saja!!

Sesungguhnya, saya amat yakin anwar ibrahim hanya menipu dan bohong!!

Cukup-cukuplah melayani kerenah dan tabiat buruk anwar ibrahim yang sedang ‘mabuk kuasa’ untuk jadi perdana menteri!!

Tindakan bodoh ini sudah dibuat anwar ibrahim berkali-kali tapi akhirnya ‘habuk pun tak ada!!’
Banyak lagi kerja-kerja lain yang lebih berfaedah yang boleh kita lakukan dari melayan ‘manusia sewel’ semacam anwar ibrahim!!

Bukan setakat majoriti ahli-ahli parlimen yang tak mahu anwar ibrahim tetapi pada realitinya keseluruhan rakyat pun menolak beliau!!

Presiden pkr ini sudah tidak relevan lagi!! Selagi beliau berkecimpung dalam politik maka selagi itulah lanskap politik negara kita akan jadi huru-hara!!

Sepatutnya anwar ibrahim ‘manusia berpenyakit’ harus bersyukur sekurang-kurangnya dia sudah jadi ‘perdana menteri menanti’ paling lama di negara kita sejak tahun 1999!!


Ikhlas dari;
KHAIRUDDIN ABU HASSAN

MR :  Siapa yang percaya, bila dapat kuasa kencing rakyat?  


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


9 ulasan:

  1. Jika tidak kencing rakyat hingga hancing, itu bukan atuk liberal mata satu , atuk kerala, Sharkfie atau gonna end namanya ! Semuanya kaki kencing !



    BalasPadam
    Balasan
    1. Pembetulan Komen 11:22

      Jika tidak kencing rakyat hingga hancing, itu bukan atuk liberal mata satu , atuk kerala, shark-fie atau gonna end namanya ! Semuanya kaki kencing !

      Padam
    2. Hari ini dpt "nama baharu" 😁
      Atuk Liberal Mata Satu - siapa?
      Shark-Fie - Shafie Apdal
      Gonna End - LGE 😅
      Atuk Kerala- Tun Madey

      Padam
  2. Pengumuman sblm prn sabah utk pancing undi...kehkehkeh

    BalasPadam
  3. I got the numbers, I got the numbers. Ini boleh bikin cerita Maharaja lawak.

    BalasPadam
  4. anwar MUNAFIK ini terus jadi GILA bila wan azizah dibayangkan spt Tengku Azizah..SEBAB itu jadikan SANDIWARA utm masuk ISTANA

    BalasPadam
  5. Org bodoh je yg x sokong anwar jd PM ni sbb terlalu byk sgt mkn taik dn dedak...dlm byk2 menteri kewangan di malaysia ni anwar je yg paling terbaik msa beliau jd menteri kewangan dn di hormati oleh negara2 lain...tu lh macai2 ni byk sgt mkn berak,bodoh nk mampus...

    BalasPadam
  6. Kalau Anwar biasa penipu masakan semua pemimpin tertinggi melompat meroyan bila dia buat dakwaan cukup sokongan? Jgn layanlah sbb dia penipu.. Masakan penipu boleh bertahan sebagai pemimpin digeruni selama 22 tahun ini.. masuk keluar penjara pun namanya masih gah.. YDPA pun terpaksa bermain politik dgn melengahkan kemaraan Anwar.. ini bukan masalah 'habuk pun tarak' tapi ini soal perjuangan.. Khairudin hanya memikirkan habuan dan pangkat.. bila takdak habuan maknanya itu bukan perjuagan.. siapa tak kenal dgn sikap Khairidin ini.. kene ingat satu perkara.. siapa berani nak mengadap YDPA kalau sekadar nak menipu.. ini namanya menggali kubur sendiri.. tapi YDPA berjaya melengahkan masa sehingga sokongan yg mulanya cukup berjaya dicuri kembali oleh PN.. hanya YDPA yg tahu segala2nya.. persoalannya sekarang adakah YDPA dan raja2 mampu menghentikan kemaraan Anwar? Dia akan memohon mengadap lagi.. negara kenal dia sebagai pemimpin yg tidak kenal putus asa walaupun terpaksa berjuang seorang diri..

    BalasPadam
  7. Barua bodoh berlapis-lapis mengalahkan lembu suka memuja non tahap DEWA walaupun mereka dikencing berulang kali oleh non. Sudah ramai pemimpin dan ahli lama meninggalkan non kerana mereka tidak tahan dikencing hancing oleh non.

    BalasPadam