Header Ads

ads header

Flash News

Cybertropper PH macam Ayah Nabi Ibrahim.. Sendiri buat sendiri sembah


Kaum Nabi Ibrahim merupakan para penyembah berhala. Bahkan, ayah Ibrahim, Azar dikenal sebagai pembuat patung terbaik.

اِذْ قَالَ لِاَبِيْهِ وَقَوْمِهٖ مَا هٰذِهِ التَّمَاثِيْلُ الَّتِيْٓ اَنْتُمْ لَهَا عَاكِفُوْنَ

(Ingatlah) ketika Ibrahim berkata kepada bapaknya dan kaumnya, "Patung-patung apakah ini yang kalian tekun beribadat kepadanya?” Mereka menjawab, "Kami mendapati bapak-bapak kami menyembahnya.”

Kisah dalam Al Quran tentang Ayah Nabi Ibrahim yang bodoh membuat sesuatu kemudian menyebar dan memujanya sama seperti perbuatan Cybertropper PH yang membuat akaun dan posting yang buruk kepada pimpinan PN atau PAS kemudian mereka sendiri pula beramai-ramai komen apa yang sebenarnya disebarkan oleh mereka sendiri.

Cybertropper seperti Mohd Ashraf  Aman Muhammad  Mukhlis Eddie dan lain-lain mereka ini sanggup jual agama pegangan mereka untuk sebar berita fitnah. Agama Islam pada diri mereka hanya kulit sahaja.

Untuk dapat duit mereka sanggup jadi khadam DAP, hilang pertimbangan agama tolak halal dan haram., Mereka cipta dan sebar maklumat palsu kemudian mereka beramai buat komen ini sama macam Ayah Nabi Ibrahim buat berjala kemudian sendiri sembah.

Yang pelik dan lagi bodoh penyokong PH baca terus komen tanpa usul periksa maklumat itu betul atau salah. Patutlah PH memerintah 22 bulan sahaja penyokongnya bodoh dengan maklumat yang benar.

#Sumber :  FB  

MR :   Cybertropper PH ni demi sesuap nasi sanggup jadi penunggang Agama 


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


Tiada ulasan