Header Ads

ads header

Flash News

Gempar, rupanya ada pemimpin AMANAH menonton filem porno di pejabat


Pergolakan AMANAH Kelantan bermula apabila perbalahan antara Pengerusi dan Naib Pengerusi tidak bersependapat dalam banyak hal dengan isu-isu dalaman parti.

Akhirnya Husam Musa letak jawatan dan kini Naib Pengerusinya si Che Ibrahim Mohamad (orang panggil Ustaz Him) mendedahkan perbuatan Husam terhadapnya.

Banyak pendedahan keburukan AMANAH Kelantan didedahkan. Mereka saling londeh melondeh.Paling menarik sekali dlm pendedahan Che Ibrahim ini ialah PUAK PAN MENONTON FILEM LUCAH dlm ofis.. استغفر اللّٰه العظيم 😱..

Buat malu guna رحمة للعالمين.. Doa kita pd puak nie اللهم فرق جمعهم kini dah makbul.. الحمد لله..


Kini perbalahan ini telah merebak banyak group whatsapp


Bila dengar cerita ini, aku bimbang pula lihat gambar ini!

MR :    Akhirnya AMANAH menunju kepada kubur



Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.



7 ulasan:

  1. Celaru,tunggu masa untuk talkin.Ada kuasa 22 bulan,PAN tk tunjukk sikap pertahankan Islam pada waktu Islam dihina.Kunci mulut kerana jaga hati DAP. Benci pada PAS kasihkan DAP.Apa puak DAP usik Islam,sema diam.Banyak dedak dlm mulut.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Islam itu nyata dihina bila penganutnya sendiri menghinanya dgn tak buat apa yg Islam perintahkan.. Islam tak suruh rasuah tapi buat.. Islam tak suruh menipu tapi menipu.. Islam tak suruh khianat tapi buat.. Islam tak suruh memfitnah tapi buat.. yg bestnya lepas tu nak salahkan puak kafir.. sampai bila Islam nak menang kalau kita bina perjuangan kita dgn asas2 yg tak ikut Islam? Allah takkan redha.. Bila kafir hina Islam kemain melalak pertahankan Islam.. bila Islam menghina Islam terus jadi senyap.. sokong plak tu.. kene ingat Nabi dulu membina perjuangan tak pernah pun menipu.. tak pernah pun rasuah.. tak pernah pun memaki.. sampai sahabat2 terkorban diseksa dan didera.. tapi nabi masih lagi tidak mahu menggunakan cara perjuangan yg tidak berdasarkan amalan Islam... boleh je nak gunakan harta Abu Bakar utk rasuah Abu Jahal.. boleh je gunakan harta Abd Rahman Auf utk rasuah yahudi.. tapi nabi tak buat sbb nabi tau perjuangan Islam mesti diakari dgn cara2 yg dibenarkan dalam Islam.. akhirnya keberkatan cara itu memenangkan Islam dgn izin Allah.. keindahan Islam itu terserlah dgn sendirinya..

      Padam
    2. Nabi Muhammad S.A.W. dan para sahabat tidak pernah bersekongkol dengan puak kafir harbi Yang memusuhi Islam. Bahkan baginda dan para sahabat berjuang membela Islam dan umat Islam dengan menentang puak kafir harbi.

      Sebaliknya di abad ke-21 ini terdapat puak munafik liberal yang berpura-pura berjuang menegakkan agama Islam tetapi pada waktu yang sama mereka bersekongkol dengan parti kafir harbi Dajjal Action Party yang telah menghina ajaran Islam dan menafikan hak umat Islam.

      Bahkan mereka Dan tuan Dajjal Action Party mereka telah menghina , menfitnah dan memburuk-burukkan ajaran Islam, perjuangan Islam, ulama Islam dan parti Islam dan menafikan hak umat Islam.

      Allah telah berfirman yang bermaksud:

      Dan apabila mereka (orang-orang munafik) bertemu dengan orang-orang yang beriman, mereka berkata: " Kami telah beriman ", dan manakala mereka kembali kepada syaitan-syaitan mereka, mereka berkata pula:" Sesungguhnya kami tetap bersama kamu, sebenarnya kami hanya memperolok-olok (akan orang-orang yang beriman)".

      (Al-Baqarah 2:14)

      Padam
  2. Ada gambar husam pakai baju tunjuk dada.

    BalasPadam
  3. Bukan pemimpin PAS dah lama buat ke keje ni? Lupa plak nama dia.. sekarang ni mana boleh kawal sgt.. kalau group whatapps tu macam2 diorang post.. kadang2 tertengok jugak.. jgn nak tipu suci sgt.. lepas tu nak buat isu.. ntah ape2 ntah..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dakwaan RBA 7:32 tanpa bukti adalah satu pembohongan @ fitnah yang sangat kotor terhadap PAS.

      Nampaknya RBA semakin terdesak untuk menfitnah PAS kerana PAS berjaya menyatu-padukan umat Islam.

      RBA ternakan Dajjal Action Party sembang lebat babi pun boleh terbang tetapi habuk pun tarak.

      Akhirnya rakyat yang dikencing oleh RBA dan penternak RBA.

      Padam
    2. Kalau komen guna perkataan "suci", ni mesti dari rba dapig and pandap. Keje dia, nak memburukkan orang lain.

      Padam