Header Ads

Header ADS

Hadi Awang Pencatur Politik Yang Bijak


Semalam saya menerima satu video dari rakan yang amat minat dengan politik malaysia, saya ni takla minat mana cuma sekarang dilihat seolah olah politikus hanya mementingkan kantung sendiri.

Semalam Presiden PAS menjawab soalan wartawan dengan kiasan yang cukup jelas buat MN dan PN. "PAS tidak akan naik Bas Express yang tidak berhenti di stesen"

Maknanya apa?

Maknanya semua pimpinan samada dalam PN atau MN, jangan terjebak dengan permainan politik yang masih lagi jauh dan panjang.

Berhenti sekejap di stesen C19 !!! Ketika ini negara sudah ada PM yang SAH, negara juga sedang dalam pemulihan ekonomi, rakyat juga sedang butuhkan pelan pelan penjanaan semula kehidupan selepas terkesan akibat Covid19.

Bila dah siap isi minyak, rakyat dah makan tengahari, pemandu, penumpang dah siap solat, maka teruskanlah perjalanan.

InsyaAllah selamat sampai..

Ir Zamani Hussin

   


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


16 ulasan:

  1. Tuan Guru Hj Hadi adalah pemimpin parti Islam PAS yang berakhlak mulia, jujur, suka merendah diri, berintegriti, berani dan bijaksana menghadapi musuh-musuh Islam dan pihak lawan.

    Beliau telah berjaya menyatu-padukan semula semua parti Melayu dan umat Islam yang sebelum ini telah berjaya dilaga-lagakan, dipecah-belahkan dan dilemahkan oleh puak Pee H pimpinan Dajjal Action.

    Kita berharap semua pemimpin, ahli dan penyokong PAS mengikut contoh teladan dan akhlak TG Hj Hadi supaya rakyat tetap menyokong PAS dan perjuangan Islam.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pembetulan 2:27:

      Beliau telah berjaya menyatu-padukan semula semua parti Melayu dan umat Islam yang sebelum ini telah berjaya dilaga-lagakan, dipecah-belahkan dan dilemahkan oleh puak Pee H pimpinan Dajjal Action.


      Padam
    2. Pembetulan komen 2:27:

      Beliau telah berjaya menyatu-padukan semula semua parti Melayu dan umat Islam yang sebelum ini telah berjaya dilaga-lagakan, dipecah-belahkan dan dilemahkan oleh puak Pee H pimpinan Dajjal Action Party.

      Padam
    3. Mulia tokwan hang lebai fatwa

      Padam
    4. Guna mata tengok. Guna telinga dengar. Guna akal pikiaq. Guna iman suluh dengan panduan Islam.

      Padam
  2. Semoga Allah memberkati TGHH

    BalasPadam
  3. semoga Allah memberkati TGHH.

    BalasPadam
  4. ckp mcm org yg tak putus nyawa

    BalasPadam
  5. Mudah mudah TGHH jadi peguambelaku di Padang Mahsyar.

    BalasPadam
  6. kepada para pembenci ulamak,hati2 bila komen selagi ada iman dalam hati.Kecuali yang kufur sahaja benci alim ulamak.Ikut DAp tak akan menambah takwa kamu

    BalasPadam
  7. Nyatakn ciri² ulamak....
    A..
    B..
    C..
    Ulamak beracun pd yg munkar.
    Meracun diri jk memunkar

    BalasPadam
  8. Ularmak boleh menukar dalil setiap
    Kali menguntungkan diri dan parti.apa Jenis pemimpin seperti ini? Bila bercakap berbohong, menipu. Kata menang saman SR report. Rupanya bayar berjuta untuk tarik balik Saman.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ni jenis tak faham keseluruhan kes, tuduh pula yg bukan2.

      Drpd komen hal yg kita tak faham sepenubnya, lebih baik bertanya kpd yg pakar atau lebih baik diam.

      Fitnah itu lebih besar dr dosa membunuh.

      Sedap2 je tuduh TGHH bohong n menipu...

      Padam
  9. Kalau mengaji fiqh n usul fiqh, tak kan timbul tuduhan tukar dalil utk keuntungan diri.

    Nampak sgt spesis jahil tp tak nak belajar dr yg lebih alim. Ramai yg jenis begini di akhir zaman.

    Walhal ilmu Allah itu amat luas dan fiqh yg bersifat furu' banyak yg murunah atau fleksibel.

    Ulama terkenal dr seluruh dunia tak de pun kata kpd TGHH spt itu kerana mereka menilai dgn ilmu.

    Hanya yg jahil lg sombong tak mahu belajar suka menuduh org baik2 dgm tuduhan jahat

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.