Header Ads

ads header

Flash News

Lim Guan Eng ada akal ke?


'Parti Keadilan Rakyat (PKR) Perak mengambil keputusan untuk tidak meletakkan calon bertanding pada Pilihan Raya Kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (DUN) Slim pada 29 Ogos ini ... Timbalan Pengerusinya, Datuk MA Tinagaran berkata, keputusan tersebut dibuat setelah mengambil kira perkembangan semasa negara yang sedang berdepan pandemik koronavirus (Covid-19) dan beberapa situasi yang membebankan rakyat.' (https://www.sinarharian.com.my/.../PKR-tak-jadi-letak...)

'PKR mengumumkan bahawa parti itu tidak akan meletakkan calon bagi pilihan raya kecil (PRK) di dewan undangan negeri Chini ... Pengarah Komunikasi PKR Fahmi Fadzil memberitahu Malaysiakini bahawa ia juga bermakna Pakatan Harapan (PH) tidak akan meletakkan calon ... Setiausaha Agung PKR, Saifuddin Nasution Ismail berkata, partinya membuat keputusan itu dibuat selepas mengambil kira masalah Covid-19 yang masih belum ditangani sepenuhnya dalam negara.' https://m.malaysiakini.com/news/528997)

Nampak tak? PH tak nak bertanding dalam dua PRK kononnya kerana pandemik Covid 19 belum selesai tetapi bila PRN Sabah diumumkan, tu dia, semua geng PH turun untuk bantai Malaya, Najib dan PAS. Kes hang di KL dan Butterworth kasi lah settle dulu, baru pi cakap pasal CAT di Sabah. Dan kali ini jangan suruh AG lantikan PH gugurkan pendakwaan sekali lagi. Be a man, okay.

P.S. Apa lah LGE? Gunalah otak sikit. Hang pi kawasan yang dilanda teruk dengan Coronavirus, dan selepas itu hang pi sentuh anak orang pula. Hang ada akai kah tak ada? Dan kenapa kanak-kanak kena pakai mask di rumah sendiri (https://www.facebook.com/127235530639890/posts/3850672644962808)? Orang Punjabi kata jangan jadi "kussa katta" (burit dan debu). Tak tau kenapa disebut begitu tapi maksudnya orang yang tak guna. Untuk LGE, kita tukar jadi Kussa CATta!

DR. SHAMSHER SINGH THIND

#Sumber : FB   

MR :    mereka ni bercakap jangan percayai


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.



1 ulasan:

  1. Puak chameleon tu.... boleh bertukar2 wajah.... depan kaum melayu dia akan cakap mcm org islam....bila depan puak2 dia hentam kaum lain kaw2... harap semua tidak tertipu dgn lakonan licik puak2 dap ni...janji mereka dpt kuasa.. dan kita semua dan lihat swndiri bagaimana jahatnya mereka selama 22 bulan mereka berkuasa.... spt kadok naik junjung....sifat jahat mereka sgt terserlah.... puak2 yg berdarah komunis!!

    BalasPadam