Header Ads

ads header

Flash News

Mereka bukan kritik dasar tapi menyerang batang tubuh Abdul Hadi


Apabila TGHA pergi ke Muktamar Taqrib berbincang dengan Syiah. Puluhan dalil dikeluarkan mengkritik TGGA. Di antara dalil-dalil mereka ialah syiah pengkafir sahabat, syiah pembunuh rakyat Syria dan tak layak diberi ruang perbincangan dengan mereka dan pelbagai dalil lagi.

Tetapi apabila puak mereka pula berbincang dengan Duta Iran yang jelas bermazhab Syiah, seribu satu dalil yang pernah dikeluarkan dahulu lenyap dalam memori dan ingatan mereka.

Jelas mereka bukan mengkritik berdasarkan isu, tetapi mensasarkan kritikan kepada kepimpinan PAS terutamanya TGHA sebenarnya.

Hanisya Abdul Hamid

MR :  Sikap dan pandangan orang lain perlu diperhalusi sebelum membuat hukuman salah atau tidak.  


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


4 ulasan:

  1. Kasihan melihat puak lidah biawak berputar belit mencipta alasan karut marut untuk mewajarkan sokongan kepada Pee H pimpinan parti kafir harbi biaDAP yang telah menghina Islam dan kutukan ke atas ulama Islam dan parti Islam yang berjuang menegakkan Islam dan hak umat Islam.

    Anas bin Malik ra. telah meriwayatkan sebuah hadis:

    ﻭَﻳْﻞٌ ِﻷُﻣَّﺘِﻲْ ﻣِﻦْ ﻋُﻠَﻤَﺎﺀِ ﺍﻟﺴُّﻮْﺀِ ﻳَِﺘَّﺨِﺬُﻭْﻥَ ﻫَﺬَﺍ ﺍﻟْﻌِﻠْﻢَ ﺗِﺠَﺎﺭَﺓً ﻳَﺒِﻴْﻌُﻮْﻧَﻬَﺎ ﻣِﻦْ ﺃُﻣَﺮَﺍﺀِ ﺯَﻣَﺎﻧِﻬِﻢْ ﺭِﺑْﺤﺎً ِﻟﻸَﻧْﻔُﺴِﻬِﻢْ ﻻَ ﺃَﺭْﺑَﺢَ ﺍﻟﻠﻪُ ﺗِﺠَﺎﺭَﺗَﻬُﻢْ

    Kebinasaan bagi umatku (datang) dari ulama su’(ulama jahat) mereka menjadikan ilmu sebagai barang dagangan yang mereka jual kepada para penguasa masa mereka untuk mendapatkan keuntungan bagi diri mereka sendiri. Allah tidak akan memberikan keuntungan dalam perniagaan mereka itu.
    (HR al-Hakim)

    BalasPadam
  2. Kak senang saja kalau tak mau pimpinan kau dikritik jgn kritik pihak lain buat perkara sama. Apalagi sbg wakil kerajaan perlu berjumpa dgn wakil asing tak kiralah apa mazhab mrk, Syiah, komunis atau atheist sklipun..itu mmg tugas pihak kerajaan. Itupun nak ajar ke??!!

    BalasPadam
  3. Barua mana plak yg dok dgn syiah dalam gambaq tu.

    BalasPadam
  4. Dr Maza dgn syiah...hahaha

    BalasPadam