Header Ads

ads header

Flash News

Mohammadin Ketapi padam video selepas cabar rakyat Malaysia tengok video penuh


Penghina polis dan tentera, Mohammadin Ketapi telah memohon maaf. Beliau mempertikaikan orang ramai yang hanya membuat kesimpulan selepas melihat keratan video yang tular itu.

Bekas Menteri kerajaan Pakatan Harapan itu mendakwa keratan video itu telah diputar belit dan mendesak seluruh rakyat Malaysia untuk melihat video penuh bagi berlaku adil.

"Saya sekali lagi ingin menegaskan bahawa saya sama sekali tidak menghina anggota keselamatan kita yang bertugas semasa kejadian di Tanduo seperti yang diputarbelitkan oleh pihak lawan khususnya parti dari Semenanjung."

"Seharusnya video yang ditularkan itu dimainkan sepenuhnya dan bukan hanya merujuk kepada soal berkenaan semata-mata dan saya mengutuk sekeras-kerasnya permainan kotor pihak tertentu yang jelas mahu menjatuhkan maruah Parti Warisan Sabah."

Bagaimanapun tidak lama selepas itu calon parti Warisan Sabah N.61 Dun Segama itu memadamkan video penuh sekitar 30 min yang sebelum ini dikongsikan di halaman Facebook beliau.


Netizen menjadi pelik dan hairan tindakan Mohammadin yang mencabar rakyat Malaysia untuk melihat video penuh namun sebaliknya telah memadamkan video yang beliau sendiri kongsikan di Facebook beliau.

Netizen rata-rata menganggap Mohammadin telah tersilap apabila mencabar seluruh rakyat Malaysia kerana setelah diperiksa beliau sememangnya telah menghina tentera dan polis yang berperang sekaligus penghinaan beliau itu telah merendahkan martabat anggota keselamatan terutamanya bagi mereka yang telah terkorban.

#Sumber :– Cinca       

MR :   Ada takut ke? 


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


2 ulasan:

  1. MP LAHAD DATO INI TELAH HINA BARISAN HADAPAN ANGGOTA KESELAMATAN DAN KEM KESIHATAN DGN SEGALA YANG BERLAKU ADALAH SANDIWARA TERMASUK COVID DISABAH.KITA MINTA DOKTOR2 DISANA SUNTIK SAJA VIRUS COVID PADA MOHAMDIN DAN SEKUTU WARISAN..JIKA MATI CAKAPLAH KEMATIAN SANDIWARA...VIDEO

    BalasPadam
  2. sebelum ni ada juga yg menghina anggota keselamatan.... tu lah berkawan dgn puak2 dap tu lah jadinya....

    BalasPadam