Header Ads

ads header

Flash News

Negara Perlu Diseñamatkan Bukan Sebaliknya


PM sedang live di RTM. Dengan tekun menyatakan kemajuan negara dalam menghadapi bahana Covid19.
Beberapa inisiatif dan langkah yang diambil kerajaan mula menunjukkan hasil. Petunjuk ekonomi sedang memperlihatkan perkembangan yang menggalakkan hasil kerjasama dan sokongan rakyat.

Pertumbuhan ekonomi 2021 diunjurkan antara 5.5 ke 8%.
PM mengumumkan inisiatif dan bantuan tambahan iaitu Pakej KITA PRIHATIN buat rakyat jelata. Pasti ia dialu-alukan rakyat.

Tidak seperti sesetengah negara lain Malaysia dijangka stabil dalam tempoh yang mencabar ini. Syaratnya kita perlukan kerajaan yang stabil. Tegas PM tindakan membuta tuli sesetengah ahli politik cukup dikesali.

Sebelum PM muncul tadi ada seorang pemimpin parti pembangkang juga terbit live mendakwa Tan Sri Muhyiddin tidak lagi PM Malaysia. Beliau kononnya sudah punya cukup bilangan dengan dukungan ahli -ahli Parlimen Melayu Islam untuk naik sebagai PM dan membentuk kerajaan baru.

Kegilaan apakah ini?

Sejurus pengumuman tidak bertanggungjawab itu indeks FBM KLCI jatuh 2% ke 8.32 mata.

Sedang PM dan Kabinet berhempas pulas berkerja mengharungi kesan Covid 19 atas ekonomi dan kehidupan rakyat, si pemimpin ini ghairah mahu merampas kuasa dan menobatkan dirinya PM.

Semoga kita diselamatkan dari mereka yang rakus dan mementingkan periuk nasi sendiri ini.

Roslan SMS
    


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


5 ulasan:

  1. Haha.. Muhyidin kene game dgn Anwar.. haha.. tak pasal2 Muhyidin kene kutip balik sokongan dan tunjuk kat YDPA.. kalau tak cukup naya.. dulu rakyat suruh sahkan kat parlimen macam2 helah kau bagi.. sudahnya kau kene mengadap Agong tunjuk balik sokongan.. jgn2 dalam list kau tu ade jugak dalam list Anwar.. lagi pening.. haha.. kalau kau nak bubarkan parlimen pun serba salah sbb kau byk gunakan alasan covid19 tak boleh buat macam2.. kalau kau buat bubar jugak nampak sgt kau pentingkan diri.. bila kene kat batang hidung kau semua pun boleh buat walaupun tgh covid.. lagi satu bila ko tunjuk sokongan kat Agong nanti automatik Anwar dan PH akan tau Mahathir duduk sebelah mane.. bijak jugak Anwar ni.. dgn Muhyidin dgn Mahathir kene game.. haha.. cuma aku rasa Anwar tetap tak dapat nak jadi PM sbb aku nampak YDPA dan raja2 melayu nampaknya memihak kepada Muhyidin dan PN.. tapi sekurang2nya nanti dgn game Anwar ni akan berjaya tunjuk kat Amanah , DAP dan Warisan Mahathir tu sebenarnya sokong blok mane.. itu penting utk PH bergerak kehadapan lepas ni.. kesian PN punye geng.. baik2 boleh duduk sabah kempen kene balik nak lobi sokongan.. geng kartel Azmin dah mula meracau tu.. salah2 esok kene sawan masing2.. salah haribulan nama Muhyudin ade dalam list Anwar tu sbb dia pun bengang dgn geng kartel yg masuk Bersatu dan nampak jelas nak merampas dan menguasai Bersatu.. Zahid pun bengang pasal geng2 kartel ni je menyusup nak mengusai kerajaan negeri dan persekutuan.. Muhyidin macam boneka diorang je sekarang ni.. sbb tu Anwar lembut je nak bagi bagi jawatan kat Muhyidin.. macam2 politik ni.. yg penting sekarang ni rakyat nak tau Mahathir tu sebenarnya duduk sebelah mane.. dia dah tak boleh main sandiwara dah.. kalau dia sokong PH maknanya sokong Anwar jadi PM which is impossible.. kalau dia sokong PN maknanya DAP dan Amanah dan Warisan akan flying kick bagi dia keluaq.. makin dendamlah orang tua ni kat Anwar.. geli hati aku bila Anwar pulak dapat game orang tua penipu ni.. dan akhirnya YDPA pun akan tau watak sebenarnya insan bernama Mahathir ni.. best2..

    BalasPadam
    Balasan
    1. RBA ternakan Dajjal Action Party sembang lebat babi pun boleh terbang tetapi habuk pun tarak. Yang ada hanyalah air kencing yang sangat hancing.

      Jika atuk non yang mendakwa dia adalah PM baharu, maka atuk non (bukan Mahyudin) yang sepatutnya yang mendedahkan nama MP dan SD yang sah.

      Sehingga sekarang pun atuk non masih gagal berbuat demikian. Ini menunjukkan atuk non hanya pandai sembang lebat habuk pun tarak.

      Jika setakat sembang kosong, budak tadika pun boleh sembang.

      Padam
  2. RBA ternakan Dajjal Action Party adalah barua bodoh berlapis-lapis kerana dia suka dikencing berulang kali oleh atuk non.

    Kita sudah lama tahu atuk non suka kencing rakyat sejak dia masih muda lagi. Maka tidak hairanlah pemimpin-pemimpin bawahan atuk non telah meninggalkan atuk non setelah dikencing oleh atuk non.

    Jika ikutkan dakwaan karut marut atuk non, sudah banyak kali atuk non menjadi PM tetapi hakikatnya ialah atuk non hanya layak menjadi PM tepi atau bakal PM sehingga kiamat.

    RBA memang bodoh sebab suka makan dedak cap roket maka otak di kepalanya sudah turun ke lutut.

    BalasPadam
  3. Jika dibandingkan kerajaan PN dengan KERA jaan Pee H, kerajaan PN adalah jauh lebih dari KERA jaan Pee H kerana kerajaan PN berjaya menjaga kebajikan rakyat, memulihkan ekonomi negara dan mengawal wabak covid-19 dan menghormati Islam dll.

    Sebaliknya KERA jaan Pee H berjaya melingkupkan ekonomi negara, menjual aset negara, melingkupkan aset tabung umat Islam dan kencing rakyat dengan pelbagai janji palsu, pembohongan, fitnah dan U-turn dan membenarkan ramai rakyat china komunis bersama virus covid-19 bebas memasuki negara Msia.

    Bahkan puak Dajjal Action Party dan khadam pandapigs mereka telah menghina Islam dan menafikan hak umat Islam secara terbuka. Puak Pee H pula berdiam diri seolah-olah merestui tindakan mereka.

    Lebih kurang 55 ribu kakitangan awam yang majoritinya kaum Melayu telah dipecat oleh KERA jaan rasis Pee H. Rancangan telah dibuat oleh puak anti-Melayu ini untuk memecat lebih ramai kakitangan awam.

    Amat memalukan kerana menteri kewayangan gonna end jahil tentang titik perpulohan yang menunjukkan dia tidak layak menjadi menteri. Ijazah palsukah ?

    Sebilangan menteri Pee H dll merasa bangga memiliki diploma dan ijazah palsu walaupun rakyat merasa meloya nak muntah.

    Maka tidak hairanlah KERA jaan Pee H tumbang baham tanah.

    BalasPadam
  4. Pembetulan perenggan pertama komen 10:57 :

    Jika dibandingkan kerajaan PN dengan KERA jaan Pee H, kerajaan PN adalah jauh lebih BAIK dari KERA jaan Pee H kerana kerajaan PN berjaya menjaga kebajikan rakyat, memulihkan ekonomi negara dan mengawal wabak covid-19 dan menghormati Islam dll.

    BalasPadam