Header Ads

ads header

Flash News

Pagar MN jangan roboh dimasuk makhluk perosak


MUAFAKAT
 Nasional (MN) perlu dipertahankan. Kerana ia terbentuk melalui keinsafan yang tulus ikhlas dari hati sanubari ahli kedua-dua parti PAS dan Umno. Kalau ada individu yang nak lompat pagar dan lari dari permuafakatan yang dah termeterai ini, itu mereka punya pasal. Namun ikatan MN mesti dipereratkan dan agendanya mesti diteruskan.

Perlu diingat jika pagar MN ini runtuh maka sekawanan makhluk perosak akan masuk kebun dan memusnah segala apa yang ada di dalamnya. Pemain-pemain utama dalam pasukan MN ini jangan lemah semangat dan putus asa kerana hanya di boooo oleh penyokong upahan lawan. Team Perikatan Nasional (PN) masih gagah. Pengadil pun belum tiup wisel penamat. Jangan rasa kita dah kalah hanya kerana kata-kata seorang pemain lawan yang kata kita kalah. Bukan kah kita sudah matang berpolitik?

PAS bersedia dengan semua jentera yang ada untuk mempertahankan MN waktu mana diperlukan. Kapten kedua-dua parti PAS dan Umno perlu mengasuh anak buah dengan kepatuhan dan walak yang tinggi. Kekalahan dalam PRU14 yang lalu sepatutnya sudah cukup menjadi pengajaran kepada kita.

Jangan sampai Allah ajar sekali lagi. Ingat… ajaran Allah kali kedua akan lebih mengaibkan dan menghinakan. Sebarang pengkhianatan dari luar atau dari dalam MN tetap merupakan pengkhianatan terhadap agama, ummat dan negara ini.

Oleh itu semua pihak perlu menumpukan perhatian terhadap agenda besar MN bukannya melayan perasaan atau suara-suara yang cemburukan kekuatan MN.

USTAZ MOKHTAR SENIK 
Ahli Jawatankuasa Kerja 
PAS Pusat

#Sumber :  Harahdaily  

MR :   MN menerajui negara PRU-15 


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


2 ulasan: