Header Ads

ads header

Flash News

Selepas taja AMANAH kini DAP taja MUDA pula


DAP perlu sokongan Melayu, dan kerjayaan imej DAP agak baik bila mereka bersama PAS. Tapi apabila sesetengah pimpinan PAS tak boleh diperkudakan, maka DAP taja satu parti AMANAH untuk ambil alih pimpinan PAS yang kalah dalam pemilihan.

AMANAH tidak dapat sokongan, tak lebih drp 6,000 ahli PAS ahaja seluruh Malaysia menyertai AMANAH maka DAP mula beralih kepada BERSATU dan Mahathir. Mereka sanggup perkudakan Mahathir demi matlamatnya. Tapi malangnya BERSATU yang bersemangat UMNO anti DAP akhirnya meninggalkan DAP.

PAS tak berjaya, pimpinan PAS belot (AMANAH) pun lingkup, BERSATU akhirnya menjadi musuh dan DAP ada satu pilihan keciul hanya WARISAN. Dengan PKR mereka tak nampak jalan.. akhirnya DAP taja MUDA melalui budak berhingus yang buta politik.
 

MR :  DAP ada duit, Syed ada akal yang bodoh  


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.



3 ulasan:

  1. kalu masih tak nampak nafsu dap untuk menguasai malaysia dengan menguasai atau memperguna orang melayu, masih juga lagi gagal untuk diterjemahkan atau dibayangkan atau difaham/ertikan atau dihuraikan atau dapat dianalisiskan atau apa lagi( supaya ia bole melekat kat otak ), sia2lah saja lah walau pun berstatus intelektual atau ulam-mak, janganlah lagi masih dlam keadaan tidor dan mimpi pada hal dap sudah mula memasang perangkap

    BalasPadam
  2. mereka akan mencari puak2 yg boleh ditunggnag dan diperbodohkan .. mereka akan menyalurkan dana yg byk agar puak2 ni akan bekerja utk mereka tanpa mereka sedari.... begitu licik plan yg mereka rancang...

    BalasPadam
  3. Babi punye sadiq sigaraga,,,
    Belajo pandai belom tentu otak bijak
    Bangang btol sadiq nie
    Klu ank aku lme aku humban masok tong taik
    Dasar pencacai bodoh

    BalasPadam