Header Ads

ads header

Flash News

UMNO patut belajar dengan PAS jaga ahli


PAS dituduh curang dan khianat sebab sertai PN. Pimpinan PAS tenang tidak melatah.

Tidak diperuntukkan sebarang kerusi bertanding di PRN Sabah. Pimpinan PAS tenang malahan keluarkan kenyataan arah semua jentera parti seluruh negara turun lapangan bantu sedaya upaya untuk memenangkan calon-calon PN atau MN atau BN dibawah Gabungan Rakyat Sabah.

Dalam pembentukan Kerajaan PN hanya diberikan 3 kementerian yang agak kurang glamer dan presiden PAS pula dilantik sebagai Duta Khas bertaraf menteri. PAS redha dan bersyukur tanpa ada sebarang keluhan, terus melaksanakan tugas, tanggung jawab dan amanah sebaik mungkin.

PAS tidak merungut, memberontak dan mengamuk. Tetap tenang dan matang demi kesejahteraan rakyat.

Presiden PAS diejek sebagai Tok Lebai tinggi ilmu agama tapi cetek ilmu pencak politik, namun beliau mampu kawal parti dan setiap ahli, penyokong dan pendokongnya patuh, akur, taat dan wala'. Ahli semakin bertambah. Parti bertambah mantap dan kukuh.

Inilah PAS, tidak rebah oleh fitnah dan tidak lupa diri dan bermegah apabila memiliki kuasa dan jawatan.

PAS adalah sebuah gerakan Islam yang mengambil jalur tarbiyah, dakwah dan siyasah. Sejak penubuhan, prinsip dan dasar tidak pernah berganjak dan berubah.

Parti kedua dan Insya'Allah terakhir Omak. TAKBIR!!! ALLAHU AKBAR!!!
MR :   Ada dikalangan UMNO  bernafsu tinggi


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


3 ulasan:

  1. tell that to khalid samad n the gang

    BalasPadam
  2. UMNO masih perangai dulu.sombong,angkuh dan tak sedar diri.Bukti merata-rata tanpa selindung,yang buruk,songlap,curi dan makan rasuah ada semua dalam UMNo?Nak bangga apa tapi sombong hingga lubang kubur.malaysia ni bukan harta umno.belajar tunduk dan jagan mendongak langit>masuk lubang kubur semua berkain puteh walaupun duit rasuah juta2

    BalasPadam
  3. Aku boleh tengok dan nilai sendiri... parti mana yg sebenarnya yg ikhlas berjuang utk pembentukan malaysia yg harmoni dan sejahtera utk semua kaum..
    insyaAllah undi aku utk parti tersebut pd pru15 nanti.... insyaAllah

    BalasPadam