Header Ads

Header ADS

Ahli parlimen BN bermesyuarat hari ini


Ahli-ahli parlimen BN bermesyuarat hari ini susulan keputusan Yang di-Pertuan Agong menolak cadangan darurat oleh Perdana Menteri Muhyiddin Yassin hari ini.

“Hari ini semua (perkara).

“Jadi mesyuarat hari ini, jika ada sebarang keraguan kita boleh tanya apa saja,” kata Timbalan Menteri Komunikasi dan Multimedia, Zahidi Zainul Abidin di bangunan Umno di Kuala Lumpur.

Anggota parlimen Padang Besar berkata, mereka akan membincangkan situasi semasa, penolakan perintah darurat oleh Agong dan pandangan BN.

Zahidi juga berkata mereka akan membincangkan bagaimana membantu rakyat yang terjejas dengan Covid-19.

Zahidi Zainul Abidin

Mengulas sokongan terhadap Muhyiddin, dia berkata mereka masih bersama perdana menteri.

Dia tidak bersetuju dengan gesaan anggota Majlis Tertinggi Umno Mohd Puad Zarkashi supaya Muhyiddin meletakkan jawatan setelah cadadangannya ditolak Agong semalam.

Antara yang dilihat hadir termasuk bekas perdana menteri Najib Razak, veteran Umno Tengku Razaleigh Hamzah, anggota parlimen Pasir Salak MP Tajuddin Abdul Rahman dan timbalan speaker Dewan Rakyat yang juga anggota parlimen Pengerang Azalina Othman Said.

  


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

MindaRakyat Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


1 ulasan:

  1. Kalau aku jadi UMNO aku nak 3 jawatan.. pertama TPM.. lepas tu menteri kewangan... lepas tu menteri dalam negeri.. lepas tu kuasa yg ada pada geng2 Jemin dihadkan. Mereka nilah yg tamak ďan pentingkan diri dalam PN sehingga membuli UMNO dan merosakkan PN.. dalam PKR dulu pun sama je perangai.. menteri2 kanan kalau boleh dihapuskan.. kalau nak jugak kekalkan pun boleh tapi ada syaratnya.. dari PAS seorang.. dari GPS seorang.. cukup.. Jemin boleh jadi menteri biasa2 je.. lepas tu geng2 yg byk buli UMNO di tukar potfolio.. Hamzah jadi menteri pertanian.. Azmin menteri perpaduan.. masa ni mintaklah semua tu mesti dapat punye.. diorang tgh merempat mengemis tu.. tapi kene ingat UMNO kene pastikan lantikan tu semua sah sebelum sidang belanjawan... Muhyidin ni putar alam sikit.. Azmin ngan Hamzah mastermind dia.. jadikan isu lantikan KM Sabah sebagai pengajaran.. dan lagi satu menteri2 UMNO yg rapatnya lain macam dgm Bersatu hendaklah ditukar spt Hishamudin, Annuar Musa, Ismail Sabri.. lantik mereka2 yg boleh menguatkan UMNO.. bukan melemahkan UMNO.. kalau diorang taknak bagi cakap nanti kitaorang mintak kat Anwar.. hehe.. mesti Azmin taknak perkara ni berlaku.. malu weiiii.. mane nak letak muka..

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.