Header Ads

ads header

Flash News

Blogger Omakku saman Tarmizi Mohd Jam, editor akhbar AMANAH


Mendapat maklum dari peguam yang mewakili Omak yang disediakan oleh PAS Shah Alam isu memfitnah Omak diupah RM100,000 untuk menjadi laskar siber kepada DS Rosmah Mansor. Sehingga kehari ini, pihak yang memfitnah masih belum menjawab saman yang telah diserahkan.

Mohon bersikap berani menuduh maka berani bertanggung jawab.

Masih berbaki sehingga hari Rabu ini untuk pihak yang kena saman masukkan kehadiran. Gagal berbuat demikian suatu penghakiman terus akan dilakukan terhadap beliau.

No D4P No Anwar ... Boikot Produk Peranchis ... Perkukuh MN Pertahan PN
TENKIU

Hanisya Abdul Hamid

 

## Untuk makluman TMJ ini juga calon AMANAH di Parit

MR : Semasa berada dalam PAS fitnah ulama, bila keluar PAS serang PAS dengan pelbagai fitnah.. kerja mereka sebar fitnah. Bila puak AMANAH ini tubuh parti PAS menjadi aman tak ada lagi mesyuarat luar mesyuarat, bocor maklumat dll.... alhamdulillah  


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

MindaRakyat Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


7 ulasan:

  1. Mana ada dosa Fitnah?masa duk dalam PAS dulu,berhati2 dan fikir dosa kalu fitnah sebab PAS selalu tekannkan jangan fitnah. Kini duk dalam PAN kena sesuaikanlah dengan abang besar DAP. Soal hukum bagai,ketepikan. So, fitnah menjadi lauk yang lazat kepada penganut PAN

    BalasPadam
  2. Puak PANdir hanya layak menjadi lembu tunggangan puak kafir harbi roket yang telah menghina Islam dan menafikan hak umat Islam.

    Maka kita tidak terkejut melihat ular-mak PANdir diam membisu seperti Syaitan bisu @ pasu bunga setiap kali pemimpin kafir harbi roket dan RBA mereka menghina Islam dan umat Islam.

    Adakah ular-mak PANdir menunggu fart-wa dari sifu roket sebelum mereka berani bersuara kerana sifu roket adalah mahaguru utama mereka yang mereka jilat dan puja pada tahap dewa ???

    Kita tidak terkejut kerana ular-mak besar Syiah telah mengiktiraf sifu roket setaraf dengan khalifah Umar. Bahkan dia lebih suka makan babi haram dengan sifu roket berbanding dengan ayam yang halal mungkin untuk mendapat 'keberkatan' dari sifu roket.


    وَإِذَا لَقُوا الَّذِينَ آمَنُوا قَالُوا آمَنَّا وَإِذَا خَلَوْا إِلَىٰ شَيَاطِينِهِمْ قَالُوا إِنَّا مَعَكُمْ إِنَّمَا نَحْنُ مُسْتَهْزِئُونَ
    “Dan bila mereka berjumpa dengan orang-orang yang beriman, mereka mengatakan: "Kami telah beriman". Dan bila mereka kembali kepada syaitan-syaitan mereka, mereka mengatakan: "Sesungguhnya kami sependirian dengan kamu, kami hanyalah berolok-olok." (QS al-Baqarah : 14).

    BalasPadam
  3. Biasanya harakah dan lobai Pas kalah saman fitnah!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kepala bapak kafir harbi roket biasa kalah saman fitnah apa cerita bahkan pernah dipenjarakan ? RBA tidak mahu ceritakah ?

      RBA sembang lebat babi pun boleh terbang tetapi habuk pun tarak !

      Padam
    2. Bukankah sebilangan pemimpin DAP sedang disaman kerana dakwaan fitnah dll ?? Mengapa puak RBA berpura-pura tidak tahu ??? Adakah puak RBA buta, bisu dan dungu ?

      Padam
    3. Sapa pemimpin Dap yg dh kalah saman fitnah tu?
      Kalo Pas, si Razman...

      Padam
  4. 'Nenek rasis': Guan Eng diperintah bayar ganti rugi RM500,000 kepada Jahara

    Bernama
    Julai 3, 2015 17:52 MYT

    Mahkamah Tinggi di sini hari ini memerintahkan Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng membayar ganti rugi RM500,000 kepada Anggota Dewan Undangan Negeri (ADUN) Teluk Air Tawar, Datuk Jahara Hamid, kerana memfitnahnya dengan gelaran 'nenek rasis'.
    Peguam Jahara, Datuk Jahaberdeen Mohamed Yunos ketika dihubungi memberitahu Pesuruhjaya Kehakiman Datuk Nordin Hassan turut memerintahkan Lim membayar kos sebanyak RM40,000 kepada anak guamnya berserta faedah sebanyak lima peratus.

    BalasPadam