Header Ads

ads header

Flash News

Ketua AMANAH Kawasan makin biadap


Atas sifat kasih kepada ulama dan bertanggung jawab sebagai ahli, penyokong dan pendokong PAS ... Omak dan PAS Kawasan Shah Alam terdiri dari. Ustaz Ubaidillah Fahim Ibrahim - SU PAS Kawasan Shah Alam, Habib Halil - Ketua PAS Cawangan Kg Kuantan, Shah Alam dan Ustaz Amin kini berada di Balai Polis Seksyen 6, Shah Alam, Selangor untuk buat 3 laporan polis terhadap biadap melampau seorang ahli PAN berjawatan Ketua PAN Ledang, Johor terhadap YB Dato' Seri Tuan Guru Presiden PAS.

Perbuatan melampau sejijik ini mesti dihentikan dan diambil tindakan melalui lunas undang-undang negara bersesuaian dengan Rukun Negara yang ketiga dan keempat Keluhuran Perlembagaan dan Kedaulatan Undang-Undang.

Negara kita adalah Negara Hukum yang berdaulat. Hanya kerana perbezaan fahaman politik sampai sanggup lakukan kerja terkutuk ini mesti dihentikan serta merta.

MR :  AMANAH kini hilang sifat keislaman mereka, tingkahlaku sama dengan RBA DAP yang tak ada agama   


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


10 ulasan:

  1. Bila agama,kaum Dan bangsa dipolitikkan.inilah hasilnya.bila sesuka Hati kafirkan orang.menganggap diri suci lagi menyucikan.rasa diri setiasa betul.orang lain Salah.sudah2 lah.meluat tgk.politik sekarang sangat meloyakan.sudah tiba masanya Malaysia dipimpin oleh orang yg betul2 jujur,amanah Dan berintegriti.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Orang yg betul2 jujur,amanah Dan berintegriti adalah pemimpin-pemimpin parti Islam PAS.

      Orang yang suka kencing rakyat dengan pelbagai janji palsu, fitnah, pembohongan dan U-turn ialah puak Pee H pimpinan gonna end.

      Orang yang pandai main wayang opera dan suka menghina ajaran Islam dan menafikan hak umat Islam adalah puak Dajjal Action Party dan khadam munafik liberal mereka.

      Orang yang suka memuja dan menjilat pemimpin kafir harbi pada tahap dewa ialah puak RBA yang suka membawa kayu api untuk membakar semangat perkauman.

      Padam
    2. 2x5 mp pas ikut sifat @ peribadi arwah tuan guru Nik Aziz Kelantan semua sederhana cara hidup nya arwah lebih kan akhirat

      Padam
  2. memang sah amanah adalah sebuah yang dilahirkan atas restu dan kehendak dap berpaksikan islam liberal dan semua agama adalah sama.

    BalasPadam
  3. Jujur amanah pimpin negara?Siapa?PAN?Amanah? Anak mat sabu ganja didisko,anak husam dengan pil kuda,setiausaha menteri PAN rasuah? Apaa semua ini? Amanah sangatkah atau lambang sokong buta kebodohan?
    PAS perintah Kelantan 30 tahun, ada kes rasuah? ada kes pecah amanah?
    Berpolitik guna agama sebagai panduan, bukan mengkafirkan orang.PAS selalu sebut batas/had hukum kufur. Sila mengaji jangan bodoh
    Berkawan dengan DAP tidak akan mendekatkan kamu dengan Islam.Semakin menjauh ada.
    Mohon jangan terus jahil dan bodoh semata-mata nak sokong DAP dan PAN

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul saudara...pimpinan pankhianat dan konco konco pencacainya bukan setakat bodoh tapi juga sindrom otak tidak center.Mereka mendakwa kononnya suci,amanah dan berintegriti tapi sekadar sembang kari dan kejayaan terbesar parti pankhianat setakat ini ialah menjadi barua puak kafir dapig

      Padam
    2. Saya Sokong jika parti Pan atau Amanah ini diharamkan Kerana memecah belahkan perpaduan umah

      Padam
    3. Siapa xkenal dengan Mat Sabu...sanggup makan babi dengan LGE dari makan ayam dengan Najib ...dah terang..kenapa nak menyuluh...Amanah terang2 penjilat DAP...

      Padam
  4. rindu zaman dulu dulu..

    bila ada ja org macam ni...rakyat sendiri ambil keputusan untuk menghabiskan nyawa mereka.
    settle.. senang..mudah..selesai masalah.

    zaman skarang mengarut.. semua nak suruh polis buat... polis pulak konon ada SOP.. undang-undang yg berat sebelah dan secular... so, kena tangkap..lepas... settle.

    sepatutnya dah ramai yg kena pancung... mula dari lawyer gemok... sampai la org bodoh dlm politik.

    BalasPadam
  5. Zul,kau cakap macam tadak agama.Baik mengaji la.Biar tahu tujuan hidup.jangan cakap ikut suka.Lubang kubur duk nunggu kita semua.tak perlu angkuh.Tak bercakap,orang tak tahu tapi bila dah buka mulut,terbukti bodoh,tolol dan jahil.Sekian

    BalasPadam