Header Ads

ads header

Flash News

Khalid Samad 'tidak centre', katanya Pengumuman Anwar ada majoriti untuk elak PRU waktu Covid


Mesyuarat Majlis Presiden Pakatan Harapan baru-baru ini diberitahu, tindakan Datuk Seri Anwar Ibrahim mengumumkan beliau mempunyai sokongan yang kuat untuk mengelakkan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin berjumpa Yang Dipertuan Agong untuk membubarkan Parlimen.

Pengarah Komunikasi AMANAH, Khalid Samad yang turut berada dalam mesyuarat itu berkata, itulah tujuan mesyuarat khas itu diadakan iaitu untuk memberikan penjelasan kenapa tindakan itu dibuat oleh Anwar.

Anwar mengumumkan beliau mempunyai sokongan dengan majoriti yang besar di kalangan Ahli Parlimen untuk membentuk kerajaan baharu menggantikan kerajaan Perikatan Nasional.

“Kami bincang kenyataan Anwar dalam mesyuarat khas itu. Kita inginkan penjelasan dengan detail. Dia buat pengumuman itu, takut Muhyiddin jumpa Agong bubar Parlimen.

“Jadi, kalau Muhyiddin letak jawatan, dah ada pengganti. Tak perlu dibubar,” kata Khalid dalam wawancara khas beliau dengan Jom Channel malam tadi.

Sila rujuk di sini: https://malaysiadateline.com/anwar-umum-ada-majoriti-untuk-elak-pm-minta-agong-bubar-parlimen/

MR :  Dulu kata Presiden PAS tak centre, kini Allah balikkan tuduhan pada dirinya. Kesian apabila orang yang duduk jalan agama menyeleweng demi matlamat yang sempit  


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


5 ulasan:

  1. 'tidak centre' itu ada bahasa sopan santun yang digunakan untuk seseorang supaya dia tidak terasa terhina dan sedar diri akan diri dia.

    BalasPadam
  2. Pemimpin liberal gila dan puak liberal gila yang menjadi barua musuh Islam suka menghina dan menfitnah ulama Islam seperti TGHH konon orang gila kerana ulama seperti TGHH menyebarkan kebenaran.

    Sebaliknya mereka berdiam diri seperti pasu bunga setiap kali pemimpin kafir harbi menghina Islam dan umat Islam.

    Seperti biasa puak orang gila ternakan parti kafir harbi tidak akan mengaku diri mereka gila walaupun mereka merasa mereka lebih bijaksana dari Tuhan dan menfitnah Nabi konon Nabi adalah pelarian dan Nabi juga mungkir janji dll.

    Penyakit gila ini terjadi kerana mereka suka makan dedak cap roket yang menyebabkan hati mereka hitam berkarat kerana mengandungi virus munafiq.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pembetulan perenggan pertama komen 11:14:

      Pemimpin liberal gila dan puak liberal gila yang menjadi barua musuh Islam suka menghina dan menfitnah ulama Islam seperti TGHH konon gila kuasa dll kerana ulama seperti TGHH berusaha menyebarkan kebenaran.

      Padam
  3. PakLid "Tidak Centre" 😁
    Respon PakLid SANGAT LOGIK 🤭 sbg centrebackbone Anwar....
    Asal sembang babi terbang Gajah terbang, PAN memang sangat expertise.
    I wonder, how DAP pick them as their sleeping partner 🤪 always be kind , brilliant and intelligent perhaps!

    BalasPadam
  4. mereka spt Anwar dan Khalid termasuklah didalam DOA MAKBUL dari MAT SABU...jika tuan puan melihat aku meninggalkan JEMAAH maka ketika itu aku sudah GILAAA..terpulang pada tuan puan utk bersamaku atau sebaliknya...BEGITU juga balasan ALLAH pada mereka yang suka memFITNAH serta mencela ilmu para Ulama.

    BalasPadam