Header Ads

Header ADS

Macam kena kencing aje, Anwar kata "Saya hanya persembah dokumen sokongan 38 ahli Parlimen PKR"


KUALA LUMPUR -
Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim menafikan dakwaan bahawa beliau sudah mengemukakan senarai nama penuh ahli Parlimen yang menyokongnya ketika menghadap Yang di-Pertuan Agong di Istana Negara pada Selasa lalu.

Anwar sebaliknya berkata, beliau hanya mempersembahkan surat dan dokumen sokongan 38 ahli Parlimen PKR sahaja kepada Yang di-Pertuan Agong, Al-Sultan Abdullah Ri'ayatuddin Al-Mustafa Billah Shah tanpa disertakan nama.

“Dalam kenyataan saya, saya hanya mempersembahkan surat dan juga dokumen dan tiada sebarang nama dinyatakan.

"Saya memaklumkan ada 38 ahli Parlimen dari PKR yang menunjukkan sokongan kukuh terhadap saya,” katanya pada sidang media selepas hadir memberi keterangan di Bukit Aman hari ini.

Anwar berkata demikian ketika diminta mengulas mengenai dakwaan beliau sudah mengemukakan senarai nama ketika menghadap Yang di-Pertuan Agong.

Sementara itu, Anwar berkata, adalah tidak munasabah orang lain mengetahui secara terperinci pertemuan beliau dengan Yang di-Pertuan Agong.

Selasa lalu, Anwar menghadap Yang di-Pertuan Agong dan mendakwa Seri Paduka Baginda akan meneliti terlebih dahulu dokumen yang diserahkannya, sebelum memanggil kesemua ketua-ketua parti politik.

Anwar bagaimanapun menyerahkan sepenuhnya kepada budi bicara dan kebijaksanaan Yang di-Pertuan Agong berhubung dakwaannya memiliki majoriti sokongan ahli Parlimen.

#Sumber :  Sinar Harian   

MR :  Anwar ni dah sakit mental rasanya  


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

MindaRakyat Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


8 ulasan:

  1. Biasalah tu ...sifat manusia bila dah rasa dirinya terbaik untuk menjadi PM MALAYSIA..maka akan hilanglah sopan santun dan adab dalam berpolitik...hanya berpandu pada nafsu untuk menghalalkan cara terkutuk dalam merealisasikan keinginan JAWATAN PM..ciri2 MUNAFIK dan FASIk terlihat melalui kata2 dan sikap UJUB dipamerkan melalui kerektor diri semasa depan khalayak ramai tanpa malu walaupun SALAH PERHITUNGAN dalam PERANCANGANNYA sendiri..😁

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bila masa dia nampak munafik. Intipatinya mudah.. Dia dah kata jelas yg kerajaan Muhyidin dah tak cukup sokongan.. kalau tak masakan lepas dia buat kenyataan UMNO sibuk buat mesyuarat.. kenapa UMNO tak marah Anwar balik sbb menipu.. geng2 UMNO yg marah dgn Anwar cuma geng2 pro Muhyidin je.. yg lain pun dah beri kata dua kat Muhyidin.. lepas tu sibuk Muhyidin nak berbincang balik pasal tuntutan UMNO.. haha.. tu pun ko masih nak kelatkan muka kau cakap Anwar munafik menipu.. tuduhan ko nilah yg akan membawa ko plak masuk dalam golongan munafik ,fasik tu.. aku tak rasa Anwar lakukan ini utk dia jadi PM.. dia cuma nak jatuhkan kerajaan pengkhianat mandat rakyat.. kerajaan tebuk atap.. tu je.. kalau keseluruhan UMNO sokong dia pun takkan UMNO nak biarkan dia jadi PM sbb dia ade 38 kerusi sedangkan UMNO ade 40 kerusi.. dia je yg berani kedepan mengadap YDPA utk menyatakan yg kerajaan sekarang dah tak cukup sokongan.. berhak ditukar mengikut amalan demokrasi.. dia guna cara ni pun kau cakap dia guna cara terkutuk.. cara Muhyidin dulu tak terkutuk ke? Kenapa ko tak kate plak Muhyidin munafik dan fasik.. double standard ko tu pun dah masukkan ko ke dalam golongan munafikun..

      Padam
    2. Wah,marah bukan main bila bang non kena smash! Hehehe bang non tu insan suci murni ke ?

      Padam
    3. Kalau dh pembohong,penipu munafik la tu...bongok mcm cipan

      Padam
    4. Kalau dh pembohong,penipu munafik la tu...bongok mcm cipan

      Padam
  2. Marah benar penyokong PH kalu usik Anuwar,si kemaruk kuasa. Tiada rasa segan dan malu kerana lebih 20 tahun Malaysia celaru kerana Anuwar. Lepas ni kabinet keluarga,Anuwar,azizah,nIzzah.malaysia boleh aman tanpa anuwar.baik bersaralah.duk rumah kira duit pencen.
    Takyah sebuat nak tentang kronisme,rasuah dan kleptokrasi. SU menteri Mat sabu dituduh rasuah 5.6 juta, LGE rasuah terowong. Tu baru 22 bulan merintah, bukan 22 tahun lagi.Terima kasih PM MY kerana dalam cibuk sebelah sana sidang media jatuh kerajaan, MY buat sidang media jugak,tapi umum nak bagi duit kepada rakyat.Semoga Allah memberkati PM MY yang tak cibukpun minta jawatan PM,tapi Allah anugerah jawatan tu kepadanya.

    BalasPadam
  3. Yang jadi PM semasa PH memerintah tu sapa bodoh

    BalasPadam
  4. Xkisah la.yang penting Muhyidin patut tolong Najib.zahid .yg terang2 kena dakwa atas dendam..xpayah sangup berkeras sehingga kerajaan sendiri nk jatuh.tolg je .kena ingat aku rakyat bawah dapati Najib berpengaruh.kenapa nk cari pasal dgn org yg sain sehingga JD PM.patut bersatulah bkan tambah koleksi musuh.kalu nk dakwa .orang DAP berlambak rasuah .

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.