Header Ads

Header ADS

Satu gerakan sulit PH untuk burukkan Muhyiddin dipercayai diketuai oleh orang Kanan Rafizi

Mengikut sumber dalam PKR, satu unit gerakan sulit yang diketuai oleh salah seorang orang kanan Rafizi Ramli telah ditubuhkan bagi menangani isu kepopularan PM, Tan Sri Muhyiddin Yasin.

Mengikut sumber hasil satu kajian yang dilakukan oleh Invoke Malaysia yang ditubuhkan oleh Rafizi Ramli pada tahun 2016 itu menunjukkan beberapa hasil dapatan antaranya kepopularan Tan Sri Muhyiddin meningkat antara 62 - 78% sepanjang bulan Ogos sehingga September 2020. Hasil kajian itu juga menyebut bahawa Kedudukan parti BERSATU meningkat antara 7 -13%.

Team Invoke masih aktif

Mengikut rumusan yang dibuat jika BERSATU bersama dengan Muafakat Nasional (Bersama UMNO dan PAS) kedudukan kerajaan Pakatan Nasional (PN) akan menjadi makin kukuh dan kadar sokongan juga meningkat antara 9 - 12% dan kajian itu juga menunjukkan kedudukan PH makin menurun sekitar 21% dan makin menyedihkan sokongan kepada PKR menurun sehingga 34% manakan sokongan kepada DAP hampir kekal hanya turun 2-3 % sahaja.

Tidak ada hasil kajian untuk parti AMANAH.

Oleh itu dalam satu mesyuarat khas, unit Gerekan Sulit ditubuhkan antara tugasnya.

1.  Memberikan gambaran buruk kepada Muhyiddin Yasin dengan sebarang saraf berbentuk paster, banner dan sembur cat yang menandakan rakyat telah tidak setuju dengan Muhyiddin. Banner di atas contoh adalah kerja unit ini. Ini adalah dipanggil racun pemikiran rakyat. Jika dibiarkan akan melarat kerana rakyat terkena racun strategi INVOKE

2.  Serangan keburukan Muhyiddin di semua media sosial termasuk group whatsapp, facebook dll seolah-olah rakyat mula tak setuju dengan cara Muhyiddin.

3.  Menjalankan perang rasa curiga antara UMNO/BN dengan BERSATU agar rasa tak puas hati dengan perlantikkan menteri, MB dan apa-apa isu yang seolah-olah BERSATU mempergunakan UMNO.

4.  Meretakkan hubungan PAS dengan UMNO dengan menyebar maklumat seolah-olah PAS lebih bersama BERSATU dan PAS mengambil kesempatan dalam GLC dan bantuan kewangan kerajaan melalui BERSATU.

Ada beberapa lagi yang tak tersenarai di sini.

Jika anda mendapati ada apa-apa yang tersebar kononnya orang itu atau orang ini mula mempertingkaikan tindakan kerajaan PN sebenarnya perlu disiasat adakah itu adalah hasil kerja UNIT GERAKAN SULIT ini.

Orang Lama RAFIZI

MR :  Rasanya rakyat dah tahu tektik 'bodo' Rafizi dan kuncunya.



Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.



24 ulasan:

  1. Klu raja scamer pun sprm bleh cekup apa lagi kes cam ni sprm perlu siasat badan ni ambil dana mana pasti nya stiap kerja memerlukan upah yg mahal.siasat jgan tak siasat polis juga perlu lebih peka terhadap kes2 sabagini.

    BalasPadam
  2. Rasanya sekarang ni dah tak payah dah gerakan sulit.. terang2 nama Muhyidin dah mula buruk dah.. time2 ada bayi meninggal pasal covid19 yg dicetuskan gelombang baru oleh geng2 dia, dia boleh plak buat lawak.. keburukan yg dia cipta sendiri.. lepas tu inilah PM yg paling penakut kita pernah ada.. sidang boleh kira dgn jari diadakan dgn dia sbb dia ni takut jawab soalan.. dia dan PN masih memerintah sbb YDPA n raja2 bias kat dia.. tu je yg buat dia kebal ckit..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Keling balik kerala, sepet balik tongsan, negara aman.

      Padam
    2. Kau dan geng kau kutuk dia tapi berapa ramai dibelakang sana yg sanjung dia sbb keprihatinan dia pd rakyat marhaen. Kau boleh pegi dgn geng kau, jgn kacau geng kami

      Padam
    3. Btul sy setuju. Yg fuk kutuk tu pun bila pm bgi bpn dia ambik. Jadi yg membangkang pun ambik juga. Semua tu nk jatuhkan abah ja

      Padam
    4. Dia ni pun nampak. Bias gak ke ph...hahaha

      Padam
  3. Terima kasih lh korang2 yg kutuk abah tu..bg pahala korang yg alim sngt2 tu kt abah...terbaik👍👍

    BalasPadam
  4. MUHYIDIN LEBIH BAIK DRP BER ..PM DGN ANWAR LIWAT JUBURIN...rujuk mahkamah jika FITNAHH

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul..Tan Sri Muhyidin lagi baik dari DSAI dan Tun Mahathir...seorang moral rendah..kaki liwat..dan seorang lagi..KLEPTOKRAT ...kayakan anak2 dengan istilah pengswastaan hak kerajaan dan kayakan kroni mata sepet dan kroni maruku...yang lingkupnya BANGSA MELAYU..

      Padam
  5. Bukankah tukang propaganda Parti Kencing Rakyat telah kencing rakyat dengan pelbagai janji palsu yang sangat hancing seperti menurunkan harga minyak kepada RM1.50 jika puak dia memenangi PRU ?

    Bukankah dia yang menyebarkan fitnah terhadap tabung umat Islam yang menyebabkan ramai pendeposit mengeluarkan Wang dari tabung tersebut tetapi dia sendiri tidak mengeluarkan wang dari tabung tersebut ??? Dia pula mendapat dividen lumayan dari tabung tersebut.

    BalasPadam
  6. Cytro abah dah mengelabah! Yidin bukan malaikat oi, dia buat salah mcm insan lain juga. Jadi jgn dok burukkan org lain semata2 krn nak yidin nampak suci! Dan tak perlu ada gerakan apa2 utk burukkan yidin.... tindakan dia sendiri dah cukup utk memburukkan diri sendiri.

    BalasPadam
  7. pandai kamu putuskan perbincangan hot taniah

    BalasPadam
  8. X payah gerakan sulit..Mudin dan 70 menteri2nya terbukti tak berguna. Cuba yg jd menteri skrg team PH, dah bape kontena kena maki dgn anjing2 pasumno. Mujahid tu, silap2 boleh koma kena carut.
    Tu kes arwah Adib yg lebai terpekik terlolong dlu, apa citer???

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang munasabah serta berbaloi PH dan pankhianat kena carut atau kena maki ..kerana rakyat bukannya selamanya bodoh dan rela kena kencing berterusan.Jangan jadi manusia jika biarkan dikencing oleh spesis Pakatan Hanjing dapig.

      Padam
  9. Rci tabung haji, apa citer? Sapa yg pgg kuasa skrg? Lebai mana yg kuat fitnah kes tabung haji tu?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bukankah PH telah berjanji untuk menubuhkan RCI untuk menyiasat TH ? Mana janji PH itu ? Sudah ke laut !!!

      Padam
  10. Best ni..aku pun nk tmbh jgk.
    Hudud sm ruu355 apa citer?
    Tp xtau la kalo yg perintah negara skrg Dap.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Parti kafir harbi roket dan kuli liberal roket menentang, menfitnah dan memburuk-burukkan Hudud Dan ruu355 dll apa citer ?

      RBA roket buta, pekak dan dungu hanya pandai sondol dedak cap roket sahaja !

      Padam
  11. Nama AWANAMA, tapi ayat saling kontradik. Kegilaan apakah ini?

    BalasPadam
  12. saitan tak pernah mengalah, begitulah tabiat setan, goa tak menuduh sesiapa tapi saitan memang wujud

    BalasPadam
  13. Sepatutnya kita orang melayu, agama islam bersatu menjaga malaysia, bukan bercakaran sesama sendiri. Musuh2 sedang memerhati untuk membaham kita

    BalasPadam
  14. Kalau MN pecah ...sapa dapat untung ?

    BalasPadam
    Balasan
    1. dah terang kenapa nak bersuluh...tentulah PAKATAN HANCING dengan bau kencing kinzir...berapa banyak kes dalam mahkamah yang babitkan kroni PAKATAN HANCING dilepaskan oleh Tommy Thomas masa jadi Peguam Negara semasa PAKATAN HANCING perintah Malaysia...sejarah Xpernah menipu...

      Padam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.