Header Ads

ads header

Flash News

Umno umum ‘gencatan politik’, dukung kerajaan PN


PETALING JAYA:
Umno hari ini mengumumkan “gencatan politik” bagi memastikan agenda menangani Covid-19 dan membantu rakyat yang susah akibat hambatan ekonomi dapat diutamakan.

Presiden Zahid Hamidi juga mengumumkan Umno mendukung kerajaan Perikatan Nasional, dan mengarahkan semua kepimpinan parti “dalam Kabinet” memberikan sepenuh penumpuan kepada usaha membantu rakyat.

#Sumber : FMT 

MR :  Baru rasa pentingnya muafakat? 


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

MindaRakyat Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


4 ulasan:

  1. keputusan yang amat baik yang dinantikan sekian besar rakyat malaysia, tumpukan bersama untuk memperbaiki ekonomi dan mencekang covid yang teramat dirasai sekian besar rakyat, rakyat sungguh mengharapkan keadaan yang lebih baik dimasa2 mendatang

    BalasPadam
  2. Takdir selalu tdk menyebelahi anuar utk jadi PM...cubaan anuar terus tersekat, rakyat bersatu tdk mengangkat anuar sebagai PM....semoga anuar serik...

    BalasPadam
  3. Tindakan yg bijak dari Zahid.. UMNO ingin melihat bagaimana perubahan dan keihklasan yg akan dilakukan Muhyidin selepas gencatan politik ini.. kalau tiada perubahan maka amat jelaslah Muhyidin dan Bersatu mempermainkan gencatan politik ini dan UMNO pasti tidak akan memberi lagi peluang kedua.. bentangan belanjawan nanti akan menjadi titik tolak samada Muhyidin berjaya atau tidak.. terima kasih jua atas keberanian Anwar Ibrahim atas usahanya yg berjaya membuat Bersatu kepanasan dan ketidakselesaan.. walaupun nampak seolah2 Anwar gagal tapi kegagalan itu byk memberi manfaat kepada UMNO dan sedikit sebanyak berjaya menyedarkan Bersatu yg mula tak sedar diri itu.. UMNO patut berterima kasih kepada Anwar atas usaha ini.. dan kemungkinan PKR bekerjasama dgn UMNO akan sentiasa ada dimasa hadapan sekiranya Muhyidin dan Bersatu cuba membuli UMNO lagi.. tindakan Anwar ini juga telah menampakkan lagi tembelang Mahathir yg sebenarnya juga bersekongkol dgn Kuli dan UMNO.. mudah2an DAP,Amanah dan Warisan sedar yg Mahathir bukanlah orang yg patut dipercayai dan disandarkan harapan.. ternyata Anwar masih berbisa.. permainannya berjaya membuat semua ahli politik dan raja2 terpaksa melupakan sandiwara dan menampakkan diri mereka masing2 berada dipihak mana.. semoga Allah memeliharanya sentiasa.. Aminnnn..

    BalasPadam