Header Ads

ads header

Flash News

Ada Gangguan kata Bomoh...

4 ulasan:

  1. Nak bomoh cina pilih Tabib Nobita, nakBomoh India gi jupe Jelutong n nak bonoh Melayu ambik Sang Kelembai atau Fuad Hasa

    BalasPadam
  2. Nape jumpa bomoh? Budak kartun tu patut jumpa lebai..dari x mandi, blh tadah air ujan..keh355x

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah rakyat yang diperintah oleh parti Islam beruntung kerana mendapat bekalan air setiap hari. Umat Islam mendapat rahmat dan rezeki dari Allah Maha Kaya Maha Pemurah setiap hari.

    Sebaliknya di negeri yang perintah oleh KERAjaan Pee H pimpinan puak roket , rakyat hidup menderita kerana bekalan air selalu terputus dari masa ke masa kerana towkay puak roket membela babi dan membina kilang haram dll di tepi sungai mencemari air sungai.

    Dakwaan konon negeri Pee H adalah konon negeri maju sudah tidak bermakna lagi apabila tiada bekalan air. Mungkin penyokong Pee H pimpinan puak roket perlu menadah air hujan setiap hari kerana ketiadaan bekalan seperti zaman Belum merdeka.

    Jika rumah dan kampung kaum Melayu boleh diroboh segera tanpa belas kasihan oleh KERAjaan Pee H pimpinan puak roket, sebaliknya ladang babi dan kilang haram dll kononnya diberi tempoh setahun untuk memohon kebenaran. Inilah akibatnya apabila rakyat mengundi poliTIKUS Pee H pimpinan puak roket.

    Nampaknya KERAjaan Pee H lebih berminat menjaga kepentingan towkay babi dan kilang haram dll dari menjaga kebajikan rakyat. Pusat judi haram dll yang bersepah di negeri Pee H apa cerita ?

    Yang penting wang masyuk ke dalam tabung roket untuk survival parti ultra rasis roket dan khadam liberalnya.

    Jangan bimbang kerana dalam PRU yang akan datang, puak Pee H pimpinan puak roket akan menabur pelbagai janji hancing untuk kencing rakyat yang naif dan jahil.

    BalasPadam