Header Ads

Header ADS

Dr Maszlee Malik telah khianati Pendaftaran Pejuang?


Proses pendaftaran
Parti PEJUANG Tanahair
(PETAI) tertunda sebentar kerana Dr Maszlee Malik telah istihar 'keluar parti' yang mana dia merupakan penaja. Maka seketeriat yang menaja PETAI perlu mengeluarkan nama Mazlee dari jawatankuasa penaja attu gantikan dengan nama lain.
Maszlee dikatakan akan menyertai Anwar Ibrahim, persoalanya sekarang ada tak sesiapa nak kata Maszlee pengkhianat atau persoal berapa Anwar bayar atau apa habuan yang Maszlee dapat ? 😅🤣😂
Atau siapa ikut Anwar akan jadi suci ?!?! 🤭🤭🤭

Che'GuBard Original


MR :  Mereka bergaduh sesama sendiri akibat 'bala' fitnah ciptaan mereka sebelum ini 


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

MindaRakyat Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


4 ulasan:

  1. Dahulu dia Perasan jadj Hang Tuah.

    BalasPadam
  2. Dia skrg jebat derhaka hahahaaha,,baru atuk nak kuda kan dia dah dia lari,,kesianlah boboi tak dpt jadi pm

    BalasPadam
  3. Dikejar tak dapat dikendong berciciran. Fikiran sengket macam itu lah.

    BalasPadam
  4. aloo chegu...

    takda siapa yg peduli pun dgn maszlee tu..
    nak terjun ke laut pun silakan la..

    lani dok tggu madet ja terjun lobang pulak..
    7 kaki dalam.

    maka berkuburlah geng PETAI

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.