Header Ads

Header ADS

Fitnah Baharu daripada Pemimpin PH kononnya Abdul Hadi Awang tak hadi perbentangan Belanjawan 2021


Pada 27hb Februari 2019, Presiden PKR fitnah TGHA dengan sehelai kertas fotokopi hitam legam sebagai bukti kukuh kononnya TGHA bayar 1.4 Miliyuun Ringgek kepada Editor Sarawak Report untuk selesai kes sivil saman fitnah dimahkamah UK.


Hari ini 6hb November 2020, giliran SUA PKR pula memfitnah TGHA kononnya TGHA tidak hadir dalam dewan parlimen sesi pembentangan Belanjawan 2021 oleh Menteri Kewangan.

PKR ... Parti Kelentong Rakyat ... Parti Kencing Rakyat .. Parti Khianat Rakyat. .... Saya ULANG!!!
No D4P No Anwar .... Perkukuh MN Pertahan PN.



Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

MindaRakyat Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


6 ulasan:

  1. Serius aku tak paham.... Kat situ ada tulis SEKARANG, 1h, 8m..... Pandai² le korang pikirkan... Aku pikir yg baik² je... Mungkin masa dia tulis tu Hadi tak ada dalam dewan, pegi solat asar kot...

    BalasPadam
  2. PKR penipuan pelawok kelentong dan lebong sudah makanan rugi bg mrk

    BalasPadam
  3. Tghh...satu sosok lebai yang dibenci oleh para kluster kepala tak center khususnya kluster kafir, munafiq dan liberal di Malaysia

    BalasPadam
  4. Tak habis2 ph memfitnah Tuan guru,agak2lah memfitnah ni kwn syaitan, syaitan berkaawan dgn Rba

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.