Header Ads

ads header

Flash News

Google Meet Kini Mempunyai Ciri Mengangkat Tangan Seakan Zoom – Khusus Untuk Pengguna Perusahaan


Google Meet adalah perkhidmatan panggilan video dan telesidang terbaru dari Google. Ia mula meraih populariti ketika PKP, kerana ramai yang belajar dan bekerja dari rumah. Google Meet turut mempunyai banyak ciri dan fungsi menarik seperti latar belakang yang boleh kabur, membatalkan hingar di sekeliling dan banyak lagi.

Tetapi, jika dibandingkan dengan Zoom – Zoom lebih banyak ciri dan fungsi kerana sudah lebih berpengalaman. Terkini, Google telah membawakan fungsi yang sudah lama ada dalam Zoom kepada Google Meet – iaitu ciri mengangkat tangan secara maya. Secara asasnya, jika anda sedang berada di dalam kelas atau di dalam mesyuarat penting dan inginkan perhatian dari pengajar atau majikan – ini adalah ciri yang menarik.

Walau bagaimanapun, ciri ini hanya akan diedarkan kepada pengguna perusahaan terlebih dahulu. Pengguna biasa tidak akan dapat melihat ciri ini dan ia hanya mungkin akan diedarkan di masa akan datang.

Sumber Rujukan: Google
AMANZ





Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

MindaRakyat Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


Tiada ulasan