Header Ads

ads header

Flash News

Kemanakah hilangnya Khalid Samad ketika warga Shah Alam berdepan dengan isu air?


SHAH ALAM, 12 Nov 2020 –
Kali terakhir ketika rakyat Selangor dan Shah Alam khususnya mengalami penderitaan akibat gangguan air yang berlaku berkali-kali, terlihat sosok beliau berada di Kelantan sedang mengacau bubur Asyura.

Malangnya apabila berlakunya lagi gangguan air dua hari yang lalu, kelibat ahli Parlimen Shah Alam tetap tidak kelihatan sehingga menimbulkan tanda tanya oleh warga-warga Shah Alam.

Apa sudah jadi YB Shah Alam? Adakah beliau tidak simpati pada rakyat Shah Alam yang memangkah beliau sewaktu PRU yang lalu?

Sesiapa yang ternampak YB Shah Alam ini tolong bagitau admin ye.

Sumber : http://shahalamku.com





Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

MindaRakyat Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


10 ulasan:

  1. Tugas Kholid Somad memastikan Kilang Arak x putus bekalan aur utk operasi

    BalasPadam
  2. Dia takut mati kena kobit19 la!!! Sekarang ada kat rumah main play station.

    BalasPadam
  3. Adalah mustahil bagi seorang pemimpin PANdir yang pernah menghina, menfitnah dan memburuk-burukkan Nabi untuk melaksanakan amanah menjaga kebajikan rakyat kerana kepada pemimpin kafir harbi roket sahajalah dia mengkhadamkan diri dan berkhidmat.

    Dia hanya boleh diharapkan untuk menyokong rancangan jahat puak kafir harbi roket terhadap Islam dan umat Islam dan membela pemimpin kafir harbi roket.

    Jika tuan puan tidak percaya, tanyalah pada sahabat PANdirnya yang budget dirinya lebih bijak dari Tuhan kononnya.

    Inilah akibat buruk khadam roket makan dedak haram cap roket ----> menjadi bodoh berlapis-lapis.

    BalasPadam
  4. khalid putar alam di shah alam terlebih bagus jga air ketum...Salah orang lain dia paling kuat menyalak tapi membisu kena batang hidung panKHIANAT...maklumlah anak didik anwar

    BalasPadam
  5. Projek nak jual Kampung Baru ke orang cina tak menjadi.

    BalasPadam
  6. Itulah kebiasaan seseorang manusia yg "diupah"utk berkelakuan seperti itu,mencari salah org,kelemahan sendiri,lari masuk gua.Rugilah warga Shah Alam pangkah org ini.PRU 15,jgn pangkah dia lagi,BKN buat kerja.

    BalasPadam
  7. Sendiri Mau Ingatlaaa...Kat Parlimen Suaranya Bukan Main Kuat ... Tapi Bila Air Xde Do Kawasan Parlimennya Hilang Ghaib Entah Kemana...Yang Ni Memang Lawak Selawak2nya Umpama Badut Hehehehehe...

    BalasPadam
  8. Bukan khalid samad tapi ghalit samad..kira duk ghalid hal lain dari kawasan sendiri..geng PANdir katakan

    BalasPadam
  9. Sabar tuan2

    Yb ni akan keluar atas izin restu D4p.

    So skg ni waktu utk betapa dlm gua sementara tgu izin restu drp D4p.

    BalasPadam
  10. Ini adalah testimoni saya tentang bagaimana saya akhirnya menyertai orde dunia baru, Illuminati setelah saya cuba untuk menyertai selama lebih 2 tahun sekarang tetapi penipu mengambil wang daripada saya beberapa kali. Saya telah mencari untuk menyertai Illuminati sekian lama, tetapi penipu terus mengambil wang saya sehingga awal tahun ini apabila saya bertemu dengan Lord Felix Morgan dalam talian, saya menghubunginya dan saya menerangkan segala-galanya kepadanya dan dia mengesyorkan pendaftaran yang digunakan dan saya membayar untuk ahli besar untuk membantu saya bermula dan saya telah dimulakan ke dalam World Order dan saya menerima jumlah $1,000,000 dolar AS selepas permulaan saya dilakukan. Saya sangat gembira! Dan berjanji untuk menyebarkan kerja baik Lord Felix Morgan. Jika anda berminat untuk menyertai Illuminati perintah dunia baharu hari ini, hubungi Lord Felix Morgan hari ini dia adalah peluang terbaik anda untuk mendapatkan keahlian kepada illuminati yang sentiasa anda inginkan. Hubungi Lord Felix Morgan E-mel: Illuminatiofficial565@gmail.com atau WhatsApp +2348055459757

    BalasPadam