Header Ads

ads header

Flash News

Kenapa Macai PH dan cybertroppernya bodoh.. Siri 23


Ini adalah keputusan yang telah dipersetujui oleh oleh Ketua Whip parti masing-masing sebagai salah satu tindakan untuk menghalang penularan Covid-19 di Parlimen. Keputusan ini setelah mendapat pandangan daripada KKM dan juga beberapa orang yang bertauliah dalam hal penular mengambil kira apa yang berlaku di Sabah.

Bila usul ini ditentang dan parlimen bersetuju menerimanya dengan risiko. 221 MP boleh masuk. Ini adalah menunjukkan kematangan politik berlaku walaupun satu keputusan dibuat ambil kira kepentingan tetapi jika ada suara majoriti menolak, keputusan memilhak majoriti. Majoriti bukan kebenaran tepai menegakkan majoriti semasa pemerintah PN adalah suatu yang dilihat sangat baik dan terbuka,

Anwar Ibrahim dalam FBnya menulis,
Saya memohon kepada Yang di-Pertua Dewan Rakyat untuk mempertimbangkan supaya kesemua Ahli Parlimen dibenarkan masuk ke dalam dewan bagi mendengar pembentangan Rang Undang-Undang Perbekalan (Belanjawan) 2021.Alhamdulillah permohonan tersebut dibenarkan Yang di-Pertua Dewan Rakyat.

Ini jelas menunjukkan PArlimen Malaysia di bawah PN sangat terbuka.,

Malangnya PH ambil ini sebagai peluang untuk serang beberapa orang individu yang dilihat menonjal dalam pandangan masyarakat.

Takiyuddiin dijadikan mangsa oleh Macai PH dan Cybertropper Upahan PH.

Kenapa bodoh.
PH tak ada isu yang bai untuk rakyat sekadar main sentimen.
Politik sentimen dengan maklumat bohong suudah lapok,

PH ketinggalan dalam kebodohan strategi pemimpin mereka.

Nasir Ramlee
nasirramlee@gmail.com
https://www.facebook.com/nasirramlee89




Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

MindaRakyat Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


1 ulasan:

  1. PH tadak modal.Kerjanya nak supaya semua organg bodoh.mudah nak cucuk hidupng.Kencing lebih.PH kata negara tiada duit.Beri RM30 ewallet.
    PN merintah 8 bulan teru beri peruntukan bertimpa2.kakitangan kerajaanpun dapat bonus 3 kali dalam 8 bulan.Sejarah selepas merdeka oleh PN

    BalasPadam