Header Ads

Header ADS

Lawak pagi... Cerita malam semalam..


Malam smlm saya terkejut bila nmpk kucing saya sedang gigit tengkuk arnab jiran.

Saya pun tepuk kepala kucing saya supaya lepaskan arnab jiran tu. Bila saya check arnab tu saya tengok ia dah mati. Ah sudah! Harga sekor arnab mau cecah rm200. Dahlah jiran saya tu jenis panas baran. Bulan lepas dia pernah lempang bini dia sbb kasut bersepah depan rumah.

Apa lagi! Cpt2 saya basuh arnab tu bersih2 dan keringkan guna hair dryer, pastu saya letak balik dlm sangkar nya.. konon2 arnab tu mati sendiri dlm sangkar la kan..

Pagi ni saya terdengar jiran sy membebel marah2.. tp sy buat bodo je. Tetibe jiran ternmpak saya dan ckp

"Ko tau tak, arnab aku dah mati?!!".....err....err saya punyalah cuak takut dia tau kucing saya yg bunuh arnab dia. Saya cuma geleng kepala je tak berani nk bukak mulut.

Jiran saya sambung :-
"Yang aku geram arnab tu aku dah tanam kat blkg rumah smlm, tp entah sapa lah yg pegi korek keluarkan blik, pulak tu rajin dia bersihkan bangkai arnab tu. Boleh dia letak blik bangkai yg dia dah bersihkan tu dlm sangkar. Klw aku dpt sapa orgnya memang jd bangkai jugak gamaknya!!"

GULP! Saya rasa nak pindah rumah masa tu jugak.

Moral of the story
JGN MSUK CAMPUR URUSAN BINATANG
Meor Ahmad Daud




Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

MindaRakyat Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


2 ulasan:

  1. Hahahahahahahahahahahahaha.sgt2 lucu gaban .silap la p tulis mcm tu..danger2

    BalasPadam
  2. ....tiada rahsia lagi...

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.