Header Ads

ads header

Flash News

Masih ingat kencing Lim Guan Eng?


Bila PN nak bentang bajet, nampak Lim Guan Eng sibuk dengan pelbagai cadangan. Tapi kena ingat secara pemimpin PH yang selalu kencing rakyat dengan pelbagai isu.

Dulu tahun 1998, seluruh rakyat kena kencing hancing isu racun arsenik dan disuntik virus HIV.  Rakyat sedih. Zulkifli Nordin dalam ceramahnya menitis air mata mencerita bila diusap rambut Anwar Ibrahim, rambutnya keguguran.
 
Kita dikencing pula dengan Malaysia tak tada duit. Hanya ada 450 juta nak belanja untuk 5 bulan. Logik dan masuk akal ke .. mengurus Malaysia sebulan hanya dengan 90 Milyuun Ringgek untuk selama 5 bulan.

Tak tahu nak kata apa .... itu pun masih ada yang kagum sebab berhenti bercakap apabila azan berkumandang. Saya ULANG!!!

No D4P No Anwar ... Perkukuh MN Pertahan PN
TENKIU

Ubahsui drp posting

Hanisya Abdul Hamid

MR :  Kalau rasa kencing lagi, kekal sokongan kepada PH 


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

MindaRakyat Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


1 ulasan:

  1. Kepala bapak kafir harbi berkata jika puak roket dan khadam liberal mereka memenangi PRU , mereka akan menghapuskan tol... bla ....bla ...bla ...bla.

    Untuk menyakinkan rakyat, seorang khadam liberal melakonkan wayang opera roket dengan berbaring di atas jalan konon memprotes tol.

    Wah rakyat yg telah terpengaruh dan tertipu dengan wayang opera roket telah mengundi puak lidah biawak konon untuk 'perubahan'. Ha ha ha ha ha .... 1000x.

    Apabila puak roket dan khadam liberal mereka telah memenangi PRU, puak lidah biawak ini berjuang menegakkan tol.

    Rakyat dikencing hancing lagi ! Masuk angin keluar asap.

    Ha ha ha ha ha .....

    BalasPadam