Header Ads

Header ADS

Perkampungan Al Quran Membazir, Perkampungan Monyet ok -- Parti AMANAH/PH



Pada PH .. Monyet lebih dijulang dan diperlukan selain membina Muzium Monyet tidak membazir.
Tak tahu nak kata apa agi ... Saya ULANG!!!

No D4P No Anwar .. Perkukuh MN Pertahan PN



Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

MindaRakyat Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


8 ulasan:

  1. Perangai puak panpinpon serupalah dengan monyet monyet yang Allah ubah dari golongan yahudi. Golongan yahudi ingin menipu larangan Allah supaya jangan menangkap ikan pada hari sabtu ,sementara panpinpon ibnu dapig mengaburi ummah dengan slogan rahmatan alamin dan mereka ini memuliakan monyet berbanding dengan manusia yang mengagungkan kitab Allah

    BalasPadam
  2. Parti kurang ajar.. klu parti anda tak boleh nak buat kebaikan jgn halang parti lain utk bt kebaikan.. lebih memalukan klu yg ersoalkan tu ada lh org islam tu sendiri..

    BalasPadam
  3. BERSUKUR H anipa sekutunya keluar dari JEMMAH selepas KHIANAT pada pimpinan yang TOLAK DAPIG kerana menghina dan perlekehkan ISLAM SYUMUL. mereka juga kecewa kerana GAGAL dalam pemilihan muktamar yg dProksi oleh DAPIGS

    BalasPadam
  4. Akibatnya kalau taasub pada Islam sampai dah tak waras dan tak pandai petik isu.. Hanipa kaitkan dgn pandemik dan bukannya tolak acara tu.. kenapa nak buat masa pandemik ni.. mesti byk belanja nak kene sedia SOP semua.. keadaan dah okay nanti buatlah.. buat hari2 pun takde orang marah.. itupun puak2 Islam2 bangang ni susah nak paham.. memalukan Islam je.. saje nak cari salah Hanipa.. perangai puak2 ni dah mengalahkan zionis..

    BalasPadam
    Balasan
    1. si beruk yang teringin nak jadi 'tuhan' tu ke, ada juga yang hendak menjadi pembantu 'tuhan'. takkan sebab pandemik, nak cakap pasal islam pun tak bole, takkan hari ni cakap besok terus buat, mesti ada sopnya dan kelulusannya,....kalu dan bangang diam saja... memalukan orang mengaku Islam je...

      Padam
  5. Sanjung Junjung Al Quran Qalam Allah setinggii tinggiiiinya... insha'Allah ma'akmur bumi Malaya.

    BalasPadam
  6. Seorang pemimpin PANdir bodoh berlapis-lapis kerana dia percaya dia lebih bijak dari Tuhan. Maka spesies monyet menjadi keutamaan terpenting kepada pemimpin monyet liberal berbanding dengan agama Islam kerana agama Islam dibenci oleh kepala bapak kafir harbi roket ! Maka terciptalah perumpamaan seperti monyet mendapat bunga.

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.