Header Ads

Header ADS

Simpan buat tatapan anak cucu... Kesultanan Melayu Melaka


Melaka menjadi pusat pengajian dan perkembangan agama Islam yang terpenting. Banyak perkataan Arab seperti ilmu, faedah, fardhu, sedekah, hikmat dan lain-lain lagi memperkayakan khazanah bahasa Melayu. Bahasa Melayu telah dijadikan bahasa ilmu dan Lingua Franca.


Itu dulu sebelum orang Melayu mengkhinati bangsa sendiri...




Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

MindaRakyat Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


5 ulasan:

  1. bagi datuk kat ramai org pun buat apa..?
    semua menyemak ja takda fungsi.

    lagi-lagi yg bangsa sepet ni

    BalasPadam
  2. yg dipertua melaka lg suka mata sepet...tp mcm biasa byk lembu2 sokong. Yg penting, pemimpin melayu...keh355x

    BalasPadam
  3. Kalau la ydp tu org Dap, dah terpekik terlolong dah penunggang2 agama dan pejuang2 ketuanan melayu.
    Kes pakai baju melayu bkn main heboh. Kes bg dato senyap plk. Pastu sibuk keje kapirkan org.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Puak RBA sedang menggelupur menyalak histeria sejak puak Pee H pimpinan gonna end yang suka kencing rakyat tumbang baham tanah.

      Panas sangatkah bro ? Dedak cap roket tak cukupkah ?

      Ha ha ha ha ha 1000x

      Padam
  4. 3.44, rba dapigs and penunggang kafir dapigs, tengah meroyan hilang kuasa. Kau ni mabok kuasa macam mabok todi. Kesian kehx5. Tunggu pru lain lah, kalau nak dapat kuasa balik.

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.