Header Ads

Header ADS

UMNO serang UMNO, Kini UMNO tak serang DAP... Kenapa?


Islam mengajar kita untuk bersyukur. Sekiranya kita makan hanya sekali sehari, kita kena bersyukur sebab ramai yang tak makan langsung. Tetapi ramai orang Umno tak pandai bersyukur. Pada bulan Mei 2018, Umno telah hilang kuasa sebab sikap bongkak dan sombong. Tak sampai dua tahun kemudian, Umno kembali balik berkuasa. Tetapi masih ramai tidak puas hati dan banyak merungut. Kenalah ada ciri-ciri Islam sikit macam orang PAS. Syukurlah. Janganlah asyik bergaduh sesama sendiri kerana tidak puas hati. That is not Islam.


 

Malaysia Today



Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

MindaRakyat Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


21 ulasan:

  1. Amoi DAP kencing tarak bunyi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Best kan kecing tak bunyi...! So org tak tau...😁

      Padam
  2. KESIAN bila kuasa melebihi IMAN.bila ramai yg keluar dari umno asal spt LOMPAT pada s46 dan pkr...Umnoan ini tidaklah banyak melenting sebab ikut telunjuk tun,tapi pada ppbm mereka melenting sebab tun tidak bersama PPBM ...sebagai eviden

    BalasPadam
  3. 4 kesimpulan pada Umno...bila dapat MADU..sepah dibuang /menanam tebu dibibir/ kacang lupakan kulit dan melepas anjing tersepit mengigit ORANG yang membantunya.hakikat dalam HIKAYAT.

    BalasPadam
  4. Jika parti Melayu mahu selamat dan nasib kaum Melayu dibela, sila buang semua parasit dalam parti Melayu yang menjadi barua ternakan parti munafiqun liberal dan parti kafir harbi biaDAP kerana semua parasit bangsat ini sedang berusaha memecah-belahkan dan melemahkan pakatan Melayu Islam supaya mereka boleh menjadi boneka Yang menjilat puak kafir harbi biaDAP.

    Sesungguhnya semua parasit itu adalah pengkhianat agama dan bangsa kerana mereka adalah pelacur politik murahan.

    BalasPadam
  5. Kalau ikut raja petra 100% kesalahan hanya pada umno. ppbm pijak2 kepala umno pun kena bersabar. pas macam biasa senyap dan senyum aje bila umno kena buli.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bukannya kena pijak sangat, tapi rasa macam kena pijak. Sebab dah lama sangat pegang kuasa, dalam hati, dalam kepala hanya pikirkan pasal kuasa, harta, dengki sesama sendiri, habuan dan yg sama waktu dgnnya. Cuba tanamkan sikap yg diajarkan Islam dalam diri Kita semua, kuasa itu amanah Allah. Kita pakat ikut pemerintahan cara Islam ajar. Selesai masalah.

      Padam
    2. Kerana ianya bermula dari Zaman Firaun Atok n Zaman Namrod Jibby

      Padam
    3. Tak ada org pijak UMNO pun. Cuma ada segelintir MP UMNO yg Ada kes mahkamah Akan berusaha bersungguh2 utk menumpaskan kerajaan yg Ada skrg supaya kerajaan baru yg dipimpin oleh Anwar Ibrahim tarik balik kes mereka sama macam Mana yg kerajaan PH buat kt kes LGE. Harap. Akar umbi UMNO sedar Akan kelicikan pemimpin2 UMNO seperti ini. Jangan sebab nak selamatkan pemimpin2 seperti ini Kita jual maruah Kita Kat PH aka DAP.

      Padam
  6. cuma yang buta dan buat2 buta sahaja yang tak nampak apa pppbm buat pada umno. pas dah bertunang dengan umno lepas yu kahwin senyap2 dengan ppbm. kalau pas nak tenggelam bersama2 dengan ppbm sila kan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak ada org pijak UMNO pun. Cuma ada segelintir MP UMNO yg Ada kes mahkamah Akan berusaha bersungguh2 utk menumpaskan kerajaan yg Ada skrg supaya kerajaan baru yg dipimpin oleh Anwar Ibrahim tarik balik kes mereka sama macam Mana yg kerajaan PH buat kt kes LGE. Harap. Akar umbi UMNO sedar Akan kelicikan pemimpin2 UMNO seperti ini. Jangan sebab nak selamatkan pemimpin2 seperti ini Kita jual maruah Kita Kat PH aka DAP.

      Padam
  7. kalau zaman najib ni zaman namrud zaman abah kau zaman apa?????

    BalasPadam
  8. zaman bani umaiyyah tak de semburit jadi menteri!!!. tahap kebangangan cytro bunga bangsat. buat abis duit jasa bayar pada imbecile.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ksum nabi lut ada dimana2 sehingga kiamat wahai Liberal bangang, Jemin blm pasti, Abam 2x pasti ,Jibby dgn Ziana tanya Ex N9 yg ulang alik court tu

      Padam
    2. Jemin tak pasti?????? tu le nak bayar orang cerdik jadi cytro tak mampu. last2 ambik le awanama 3.16.

      Padam
    3. Yg kau cerdik melampaub tahap super duper gaban dgn bukti berkotak n berjela sekali dgn lelehan kencibg Abam pergi lah jupe PDRM,SPRM n Peguam Negara x cukup DEDAK Babi n Keldai jer?

      Padam
    4. Unknown3.46 aku bukan cytro akuu xarap upah yg mbantut ke Syurga ttp aku benci UMNO sjk 1990 n Sejak dibtk

      Padam
    5. Benci PH sjk dibtk

      Padam
  9. Bodoh2 asyik berbalah tak puas hati.Semuanya bongkak dan sombong.rasa Malaysia ni dia punya.UMNO serang Umno.Baguslah tunjuk bodoh pelahap kuasa.DAP seronok tengok melayu bodoh tamak haloba

    BalasPadam
  10. Shukurlah umno pas boleh baik dengan umno walau begitu hebatnya tekanan semasa memerintah negara dahulu.

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.